zoontje drinkt flessen niet meer leeg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamsie2010, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Mijn zoontje is sinds gisteren weer thuis na 2 weken in het ziekenhuis te hebben gelegen, daar deed hij het prima dus mocht mee naar huus. Alleen hier aangekomen drinkt hij zn flessen niet meer leeg hij krijgt 6x 120 maar laat 60cc staan iedere keer. Zou hij moeten wennen dat hij thuis is? Of kan dat nog niet? Mijn man wil eigenlijk dat ik de afdeling bel maar weet niet zo goed of ik dat nu al moet doen

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Je zou ff kunnen bellen, overleggen kan geen kwaad.
    Of je biedt 90/3 en dan iets vaker een fles.
    Heeft hij dit schema meegekregen? Iedere keer 60 laten staan is best veel. Is hij onrustig? Veel huilen? Etc

3. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hij heeft dit schema gekregen en daar dronk hij alles op. We mogen niet minder ge en anders vallen we weer in het oude patroon.
    Hij is vanmorgen wel onrustig geweest maar nu slaapt hij toch al een paar uur

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Heb je misschien andere flessen of andere melk dan in het ziekenhuis?

5. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Nee we hebben nutramigen voor kma en zantac voor reflux net als in het ziekenhuis maar misschien is het nog wennen hier zijn toch andere geluiden enz

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Kan hoor, mijn dochter moet in absolute stilte drinken anders stopt ze ermee. mijn dochter kan niet naar iets luisteren/kijken drinken tegelijk (net een man :D). laatst riep mijn oudste mij terwijl ik bezig was fles geven. ik een heel verhaal terug en dan zit ze me met grote ogen aan te kijken en drinkt ze niet, als alles weer stil is gaat ze weer drinken

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Waarom is hij opgenomen geweest? Vanwege te weinig/slecht drinken? In dat geval zou ik misschien wel even bellen. Beter te vaak, dan te weinig...

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hij is opgenomen geweest omdat hij veel aan het krijsen was na een voeding en spuugde en niet meer kon poepen dus het bleek dat hij reflux en KMA had toen met medicijnen en andere voeding ging het prima Alleen sinds hij terug thuis is drinkt hij weinig en krijst ook weer

Deel Deze Pagina