Hallo meiden, Volgende maand gaan wij op vakantie met onze dochter van dan 1,5 jaar. Nu ben ik op zoek naar een goed & veilig zwemvest. Heeft iemand tips & ervaringen voor mij??? Alvast bedankt!
Wij hebben er een van hellyhansen. via marktplaats gekocht voor de tochtjes op de grachten. Ik heb zo geen tips voor je. Een goed zwemvest zorgt ervoor dat je kindje rechtop in het water dobbert en niet op zijn buik kan draaien. Het is wel nogal een gevaarte en wrs dus even wennen voor je kindje
ik zou op zoek gaan naar een reddingsvest. Hier zit een heel groot belangrijk verschil tussen. Bij een reddingsvest zit er een nekkraag aan die ervoor zorgt dat als je kindje overboord valt het hoofdje boven water blijft.
Flubje, ik heb die van HH idd ook gezien, vond het wel een mooi vest! Kindje draait gelijk op de rug.. (maar wel erg prijzig) maar volgens mij is dit een vest meer voor als je gaat varen etc?! Maar het is niet dat we gaan varen ofzo, het is gewoon voor in het zwembad..
Wij hebben deze voor binnenwater Reddingsvest "Regatta Soft" 15 - 30 kg 031115 Reddingsvesten voor kids