ik heb niet een keer gespuugd en heb een dochter! mijn vriendin 3 maanden alleen maar de wc gezien, en die krijgt een knul
Bij de eerste misselijk, maar niet overgegeven. En bij deze super misselijk en veel overgegeven.... En toch twee jongens..
Ik heb 3 keer HG gehad, maar bij mijn twee jongens was het te onderdrukken met medicatie, deze keer totaal niet en nu is het een meisje.
Nee, hoor is echt een bakerpraatje. Bij de zwangerschap van Ayla geen dag misselijk geweest en ze is toch echt een meisje. Nu ook niet misselijk, maar weten we uiteraard nog niet wat het is. Mijn nichtje > kotsjemisselijk geweest en heeft een zoon mijn vriendin > van de eerste kotsmisselijk --> een dochter. Nu weer erg misselijk geweest en krijgt nu een zoon
2 meiden en 2x amper misselijk geweest - wel beroerd gevoelt en bij de 2e iets erger - maar nooit gespuugd. 2e zwangerschap was in z'n algemeenheid wel wat zwaarder dan de 1e. Maar dat is denk ik logisch, omdat je minder tijd hebt om te rusten en een peuter moet tillen etc.
Hier gaat het ook niet op! Bij mijn zoontje was ik niet misselijk bij deze zwangerschap wel en we krijgen nog een jongen!
Bij mij klopt dit toevallig wel, maar ik denk toch echt dat het een bakerpraatje is. Ik had wel dat ik bij mijn zoon nergens last van had en dat ik nu we een meisje krijgen veel ziek ben geweest en andere kwaaltjes. Maar denk toch echt dat dit toeval is hoor
Nee hier klopt het niet. Bij mijn zoon ben ik 7 maanden erg ziek en misselijk geweest, bij mijn meiden tot week 12 misselijk met af en toe spugen in de ochtend. Ik zie dat je nu 6 weken bent, bij mijn begin het misselijk worden pas rond die tijd.
geen idee met m'n dochter was ik bijna 9 mnd misselijk en met m'n zoontje maar 3 mnd met deze zwangerschap heb ik er ook weer minder last van dus...?? missschien weer een jongen..
Klopt niet, k ben nu voor de 2e x zwanger van een meid, beide keren nauwelijks misselijk en niet gespuugd. Collega eerst meid, bijna niet misselijk, nu zwanger van een jongen en nu giga misselijk geweest. Vriendin beide keren 9 mnd misselijk, 1e jongen, 2e meid.
hier wel. 2 jongens gehad. ook misselijk geweest maar tot 14wk. enkeld nu zwanger van dochter en heb werkelijk tot mn 25wk alles uitgespuugd en ben ook echt moe en beroerd geweest. merk wel degelijk verschil. ook borsten blijven pijn doen. maar het is bij iedereen anders.
ik heb twee meiden gekregen, bij de eerste heel misselijk... bij de tweede nergens last van gehad, dus gaat bij mij niet op
Ik heb niet alle reacties gelezen maar bij mij gaat het niet op. Ben in verwachting van een jongen, en heb HG gehad....
Dit ging helaas bij mij ook niet op. Ben zwanger van een zoontje en ben tot 16 weken giga misselijk geweest
Eerste een jongen, nu een meisje en de misselijkheid was ongeveer hetzelfde (gelukkig maar minimaal). Heb nu wel veel zin in zoet terwijl ik bij onze zoon echt hartige trek had maar niet tegen de geur van vlees kon en nu wel....
Ik ben 3x niet misselijk geweest, heb twee jongens en nu een meisje, bij Katto had ik wel heel pijnlijk borsten, had ik bij de jongens niet. Voor de rest weinig verschil van zwangerschap. Succes!!!