Gaat dit op: bij een meisje erg misselijk? en jongen niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door september08, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nou bij mij ging dat echt niet op. Was zwanger van een jongen en t/m week 18 was ik elke dag de hele dag misselijk.

2. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier klopt het. Bij mijn zoontje nooit ergens last van gehad en deze keer ben ik de eerste 4 mnd kotsmisselijk geweest. We verwachten nu een dochter.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Bij mij klopt het niet, ben niet misselijk geweest en het is toch echt een meisje

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Bij mijn zoon totaal niet misselijk geweest. Wel erg benauwd gehad en duizelig geweest de gehele zwangerschap. Veel op bed doorgebracht.

Bij deze zwangerschap (dochter) in het begin juist wel erg misselijk geweest maar juist nu tweede trimester t/m nu nergens last van en voel me heerlijk!!!

5. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier gaat het ook niet echt op al moet ik zeggen dat ik van mijn zoon minder misselijk ben geweest als van mijn dochter. Bij mijn zoon ongeveer 16weken misselijk geweest met spugen en sonde voeding aan toe na 16weken ineens helemaal over niets meer aan de hand kon alleen geen gehakt meer verdragen.
    Bij mijn dochter 39weken misselijk geweest met spugen aan toen en erg lange sondevoeding en na 39weken ineens over en met 41weken bevallen. Nu ben ik zwanger van weer een damentje en ben weer vanaf het begin misselijk tot spugen aan toe gelukkig geen sonde dus gelukje, en kan er nu goed mee omgaan waar ik misselijk van word eet of drink ik niet en zo gaat het goed ben al 3weken niet echt misselijk geweest wel beetje licht in hoofd en weeig op de maag maar niet meer gespugt dus voor mij gaat het niet helemaal op al was ik van mijn zoon minder lang misselijk.

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Twee keer zwanger geweest, een meisje en een jongen gekregen, en geen van beide keren misselijk geweest.

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik ben niet misselijk geweest en wij verwachten een meisje.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij verwachten een meisje en inderdaad erg misselijk geweest. Maar of het daar nou aan ligt?

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Het is volgens mij echt een fabel. Ik ben moe en misselijk geweest en wij krijgen toch echt een jongen (inmiddels zelfs 4 keer bevestigd!)

11. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Van allebei mijn zoontjes erg misselijk geweest, nu weer zwanger en weer erg misselijk ik heb het vermoeden dat het weer een jongen word

12. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Is zeker een fabeltje, ik ben in verwachting van onze dochter en heb geen enkele keer last gehad van misselijkheid en overgeven.

Het is eigenlijk net zoiets dat ze zeggen aan je vorm van je buik te kunnen zien of je een jongen of een meisje krijgt, pure onzin! :)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jongen: nauwelijks misselijk geweest

Meisje: wel wat misselijk geweest

zus heeft zoon en nooit misselijk geweest. Vriendin heeft twee zoons: opgenomen wegens ernstig braken (misselijkheid). Andere vriendin heeft dochter: medicijnen voor ernstige misselijkheid.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben tm week 13 erg misselijk geweest met iedere ochtend overgeven. Wij krijgen een jongetje:)

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Bij mij wel!!
    Bij mijn dochter ben ik 22 weken misselijk geweest en kwam ik heel veel aan, 30 kilo in totaal.
    Nu ben ik geen minuut misselijk geweest, kom ik bijna niet aan, mn broeken gaan zelfs nog gewoon dicht en het is een jongen!
    Dus hier klopt het zeker!

16. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Bij mijn eerste zwangerschap klopte het wel. Ben toen extreem misselijk geweest, opgenomen in het ziekenhuis wegens uitdroging door het overgeven. En was inderdaad een meisje.
    Nu ben ik weer erg misselijk, maar weet helaas nog niet of het een jongetje of meisje is.

17. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Hier klopt het ook al zal het waarschijnlijk wel toeval zijn :)

Bij mijn zoontje bijna niet misselijk en over het algemeen zelfs bijna geen kwaaltjes. En deze zwangerschap veel misselijk geweest tot een week of 13 en sinds deze week begint het precies weer... (kan dit trouwens?) En hoofdpijn, vermoeid,... kortom bijna alle kwaaltes die er zijn :)

@Debster: kom je inderdaad meer aan bij een meisje? Want ook dit is hier het geval, amai :) Maar ik dacht dat het kwam doordat het het 2de kindje is

18. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Voor mij ging het niet op. Was van de 1e (jongen) het meest misselijk, bij 2e (weer jongen) en 3e (als het goed is een meisje) niet 1 seconde misselijk geweest.... dus geen pijl op te trekken.

19. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik heb bij ded zwangerschap van me zoontje negrgens last van gehad, en nu weer niet maar of dit ook een jongen is weet ik nog niet. Grappig dat het hier juist andersom blijkt te zijn bij de meerderheid, terwijl het in mijn omgeving hier toch wel klopt. Schoonzus 2x misselijk 2x meid, nichtje die had het heel erg misselijk ook een meid, ander nichtje nergens last van gehad jongen, nog een ander nichtje 2x nergens last van gehad 2x jongen. Dus hier klopt het aardig.

20. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Ik was 0% misselijk, en zwanger van een meisje.

Nee dus!

Deel Deze Pagina