Ik heb tot week 12 alleen maar gespuugd.. &het is inderdaad een meisje, maar echt geloven doe ik niet in deze fabeltjes
Ons eerste kind is een jongetje en bij de zwangerschap van hem heb ik bijna nergens last van gehad. Tweede is een meisje en was heel erg misselijk de eerste 15 weken en vreselijk moe en hoofdpijn, dus ik dacht, JA, het klopt! Nu 3de kindje ook weer goed misselijk geweest de eerste 12/13 weken en vreselijk moe en nu krijgen we toch echt weer een jongen!! Ik dacht dus dat het het bakerpraatje bij mij klopte maar door deze derde zwangerschap kan ik dat dus echt naar het land der fabelen verwijzen.
Fabeltje! Bij mijn 1e zwangerschap (bijna) nergens last van gehad en toch echt een prachtige dochter gekregen. Nu wel erg misselijk en maar even afwachten nog wat het geslacht deze keer is...
Ik krijg een meisje en ben vanaf week 7 misselijk en overgeven en nu ik inmiddels bijna 30 weken ben heb ik afentoe nog steeds last van misselijkheid, kokhalzen en heel afentoe nog overgeven
Fabeltje: bij mijn 1e zoontje nergens last van gehad. Nu bij de 2e niks anders dan ziek en nog vaak misselijk maar word toch echt weer een jongen erbij dus nee hier gaat het niet op
Hier een meid en ik ben in het begin af en toe misselijk geweest maar nog nooit boven de wc hoeven hangen!
fabel..... ik was bij mn dochter niet misselijk en bij ons manneke ook niet mn zusje was bij dr zoontje heel misselijk en kiplekker bij dr dochtertje en mn moeder heeft t geen 1 keer gehad bij dr 4 zwangerschappen (2 x M en 2 x J )
ik ben 4 maanden zo misselijk geweest tot bloedens toe! nou en ik heb toch echt een jongen gekregen..
Hier hoor ik het dus ook! Ben bij Sasha kots en kots misselijk geweest -> Meid Nu helemaal niet misselijk, alleen een hoop andere kwalen -> Jongen
Bij m'n zoontje was ik van week 6 t/m 14 best aardig misselijk. Nu pas net zwanger collega was super misselijk en kreeg ook n jongen ik was er ook wel benieuwd naar hoor
Echt onzin als je het mij vraagt. Bij dochtertje 9 maanden misselijk geweest tussen 4.00 uur en 17.00 uur bij zoontje met hyperemesis in het ziekenhuis gelegen 24/7 spuugmisselijk en uitdroging. Ik schijn veel hormonen aan te maken en ben er extreem gevoelig voor. Jongen/meisje maakt niet uit.