Mevrouw (maandag 7 weken) werd vanacht om 00.40, 04.15 en 06.00 wakker.. dan kan je denken dat valt toch mee, maar nu komt het.. Ze is van 06.00uur 'sochtends tot 16.00uur smiddags wakker geweest! Ze was gewoon heel de tijd wakker en stil, niet huilen ofzo, af en toe een beetje brabbelen Maar nu ligt ze dan toch in dromenland (AFKLOPPEN) Ben benieuwd hoe het vanavond gaat!!
dat hebben we hier ook regelmatig, achteraf bleek het inderdaad een sprongetje/regeldag, maar het blijft ook een deugnietje met veel energie .
ik zie nergens dat TS geen BV geeft? ik ging er eigenlijk vanuit dat ze BV geeft gezien de vraag, mijn antwoord is gebaseerd op de 5 weken dat ik BV gaf.
Ik geef BV! haha ze heeft nadat ik het berichtje had geschreven nog een half uurtje geslapen.. en nu net nog 20minuten.. maar ze is alweer klaar wakker!! Wist niet dat ze het zo lang konden volhouden.. Maar aan de andere kant, ook wel gezellig, lekker knuffelen
Ja maar wat betreft klachten over regeldagen denk ik aan veel willen drinken. Niet direct aan weinig slapen. Wil ze ook veel drinken dan?
Uhm...tja...bij een regeldag denk ik idd aan een regeldag ivm het op orde brengen van vraag en aanbod bij borstvoeding. Regeldagen (dus wat meer melk willen drinken dan dat ze krijgen) kan overigens ook bij kunstvoeding hoor. Alleen kan je dan gewoon wat extra in de fles doen en is het weer opgelost. Bij borstvoeding zul je wel steeds bij honger de kleine aan moeten leggen anders zul je niet lang borstvoeding geven ! Dit is misschien meer een sprongetje ofzo waar het hier vaak over gaat.
Als ik het zo lees heb ik het woord regeldag een beetje misbruikt Ze dronk wel iets meer als normaal maar niet extreem.. Dacht meer dat regeldag bedoeld werd voor als ze ff helemaal uit hun doen waren!
bij mijn dochter gaat het regeldag met veel huilen en aan de borst de hele tijd willen inderdaad.. mijn dochter had de regelen ook in de avonden of vroege ochtend (tussen 20.00 en 08.00)