Nacontrole verloskundige .. Aardigheidje geven?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door madelief80, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief80

madelief80 Actief lid

25 apr 2011
    187
    0
    0
    NULL
    Noord holland
    Hoi!

Ik moet nog op nacontrole komen bij de verloskundige na 6 weken
    Ik wil wat geven voor de goede zorgen
    Iemand een leuk idee voor een kleinigheidje??

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    ik neem denk ik een doos bon bons mee bij de nacontrole.. Weet eigenlijk ook niet of t gebruikelijk is iets te geven ..

3. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daar heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan, het blijft toch hun werk. Maar idd een doos bon bons of een bloemetje ofzo?

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Uiteraard is het hun werk, maar gezien het feit dat je toch al die tijd onder hun hoede bent geweest en je met al je zorgen terecht kon, kan ik me voorstellen dat je heel sterk het gevoel hebt een aardigheidje mee te willen nemen. Ik herken dat overigens. Ben twee weken geleden bevallen en hoewel ik een medische bevalling had en mijn verloskundige niet gezien heb tijdens de bevalling, neem ik met een lichte weemoed afscheid van de praktijk. Ik mag evengoed nog voor een "kletspraatje"over 6 weken even langskomen, en zal dan inderdaad ook een kleinigheid meenemen. Ik dacht zelf ook aan chocolaatjes, of iets lekkers voor bij de koffie. Het gaat om het gebaar.....

5. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Ik heb een grote doos merci gegeven! Daar waren ze erg blij mee... "chocolade was altijd goed" waren haar woorden! :)

6. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb ik niet gedaan, hoefde niet meer langs te komen op praktijk, afrondende gesprek was in ziekenhuis met verloskundige omdat ik daar bevallen ben. Toen ik na 11 dagen ziekenhuis(hoge bloeddruk),en de bevalling daar, weg ging, heb ik de verpleging een doos merci gegeven, zei er bij:"komt vast wel op in de nachtdienst", verpleegster lachen;"oh, daar hoef je je geen zorgen om te maken!" De kraamhulp hebben we een kadobon gegeven.
    Misschien is het wel gewoon hun werk, maar al die mensen staan zo dicht bij je, je deelt zoveel persoonlijke dingen met ze, ik vind dat je ze dan niet alleen als hulpverlener maar ook als mens mag bedanken. Het gaat gewoon om het gebaar, dat je ze waardeert.

Deel Deze Pagina