Goedeavond lieve dames, Ik heb een vraagje ik ben 12 feb voor het laatst ongesteld geweest tussen de laatste dag van die menstruatie en de eerste dag van de volgende menstruatie ( die overgeslagen is ) zitten 21 dagen woensdag was ik een week over tijd De ene site geeft aan 5 weken de ene zegt 6 weken en heb er zelfs eentje gehad die 4 weken aan gaf Wie kan me helpen
Ze kijken altijd naar de eerste dag van je laatste menstruatie,dus niet naar wanneer eventueel je eisprong geweest zou zijn... Dit zou dus inhouden bij jou dat je 5 weken en 1 dag zwanger bent.. (Dit is tenminste wat ik altijd heb gehoord en begrepen van mijn omgeving) En gefeliciteerd hoor!! Geniet ervan!
Klopt de eerste dag van mijn laatste was 12 feb heel erg bedankt kan niet wachten tot bet 7 april is en we de eerste afspraak bij de verloskundige hebben
Als 11 maart je nod was, dan zou ik zeggen 5+1 nu toch? Je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong is geweest, maar aangezien een 'gemiddelde' cyclus 4 weken is ongeveer + week overtijd erbij, zou ik dit zeggen.