Help! Ik snap hier niks meer van...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Juul84, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Vorige week dacht ik dat ik voor de eerste keer na de bevalling weer ongesteld zou worden.

Op dinsdag 28 juni verloor ik een klein beetje roze slijm. Woensdag 29 juni verloor ik 's middags wat bloed, toen een tampon in gedaan. 's Avonds laat tampon uit gedaan en daar zat maar een klein beetje bloed op, nog niet voor de helft vol. Daarna niks meer verloren, op donderdag alleen een klein beetje bruinverlies.

Omdat ik woensdag dacht dat ik echt ongesteld zou worden, ben ik die avond met de pil begonnen.

Ik vind het zo raar dat ik zo weinig bloed ben verloren. Helemaal omdat ik zeker weet dat ik een eisprong gehad heb. Ik weet alleen niet meer precies wanneer. Maar het lijkt me dat als je een eisprong gehad hebt, je wel een normale menstruatie moet krijgen daarna.

Nu heb ik sinds een paar dagen last van pijn in mijn onderrug en een kramperig, trekkerig gevoel onderin mijn buik. Ik herken dat van de vorige zwangerschappen. Maar ik kan gewoon niet zwanger zijn want we hebben steeds condooms gebruikt. Niet gemerkt dat er eentje gescheurd is o.i.d. Het enige wat ik kan bedenken is dat we een keer massage olie hebben gebruikt, en ik kwam er gisteren pas achter dat latex daar niet tegen kan. Maar het lijkt me dat we dan wel gemerkt zouden moeten hebben dat het condoom kapot was gegaan?

Heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Ik snap er helemaal niks meer van...
    Iemand een idee??

2. Delta

Delta Niet meer actief

misschien moet je menstruatie cyclus na de bevalling weer helemaal op gang komen? anders zou ik t ook niet weten... en anders over 2 weken weer testen?

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik weet niet welke pil je nu gebruikt na de bevalling?
    Ik ben nl ook een week of drie geleden weer begonnen met de pil en werd een weekje daarna "ongesteld".... wel het schokkende aantal van drie tampons hoeven gebruiken :D daarna was het over.
    Ik gebruik ivm BV de Cerazettepil. Daarbij kun je ongesteld worden, maar het hoeft dus niet.

Ook je hele hormoonhuishouding moet weer op peil komen, dus het is best mogelijk dat je in de volgende stopweek ineens wel meer vloeit,... maar het kan ook zijn dat je voorlopig op eendaagse ongesteldheden uitkomt.

Deel Deze Pagina