beste voedingsdeskundige, wat een gepuzzel!!! mijn mannetje van 4 maanden had een heerlijk schema 7.00 11.00 15.00 18.00 (deze gekke tijd aangezien hij dan huilerig werd en de fles lekker leeg dronk) 19.00 in bad en hup in bad 23.00 laatste fles (5 keer 180 met 6 schepjes en 1.5 nutriton,vanwege het spugen) Maar... van het cb mochten we nu naar 4 flessen aangezien we hem voor de laatste uit zo'n diepe slaap moeten halen. Hij sliep gelijk een heerlijke nacht door.... Maar nu.... hij krijgt om 7.00 , 11.30 15.30 (180 met 6 schepjes en nutiton 1.5 schepje) En de laatste fles 210 met rijstebloem. Ik weet dat ik de andere flessen ook evntueel op mag hogen maar hij ik wil hem ook niet vetmesten en de 180 flessen gaan net aan op. Wat is dan mijn vraag.... ik kom met mijn tijden niet meer uit... om 18.00 is het een drama, moe, honger ik weet het niet... maar dat is erg vroeg voor de laatste fles.... en als ik hem na de fles van half 4 op bed leg, dus een uurtje of vijf dan ben ik bang dat hij de nacht niet door slaapt... hebben jullie een oplossing???
Hoi! Als je 4 flessen geeft, mag je alle flessen 210 ml water met 7 schepjes voeding geven! Misschien is dat de oplossing? Als dit niet werkt, is het ook geen probleem om nog een tijdje door te gaan met 5 flessen van 180 ml water met 6 schepjes voeding, hoor! Groetjes Linda