Hallo, Ik ben in februari 2011 de trotse mama geworden van een prachtig mannetje, heb PCOS en dus een heel onregelmatige cyclus. Ben sinds de bevalling 9maand geleden 1x ongesteld geworden en dat was op 5 oktober. Sindsdien niks meer. Ik geef nog steeds borstvoeding dus op zich kan het wel met de borstvoeding of met de pcos te zien hebben maar.... Nu heb ik sinds een paar dagen heel erg pijnlijke tepels als mijn zoontje drinkt, ze staan ook weer meer rechtop (had altijd vlakkere tepels) Ben ongelofelijk moe de hele dag door, slaap nochtans heel goed want zoontje slaapt door tot ong. 8u. Heb heel erg veel afscheiding (moet gemakkelijk 2-3x van inlegkruisje veranderen op een dag), sinds 2 dagen ook verscheidene keren per dag last van brandend maagzuur, met vlagen misselijk, ineens heel erge trek of net helemaal geen honger... Het zou me eigenlijk echt heel erg verwonderen want vrijen voornamelijk met condoom, soms neemt de passie de overhand maar aangezien ik pcos heb en nog borstvoeding geef zou de kans toch miniem zijn??? Hebben voor mijn zoontje 10maand geprobeerd voor we zwanger waren. Op zich zou het wel welkom zijn hoor maar heb mischien een nieuwe job in het vooruitzicht en dan zou het mischien niet zo ideaal zijn, denk niet dat ze een zwangere gaan aannemen... Dubbel dit! Zou heel graag testen maar winkels zijn gesloten en heb geen testje meer in huis... Dus wat eigelijk mijn vraag is; wat denken jullie lijkt dit op een zwangerschap? Heb voor mijn laatste menstruatie ook wel even pijnlijke tepels gehad toen mijn zoontje dronk maar geen andere symptomen... Voor hetzelfde geld ben ik mezelf gewoon gek aan het maken... Bedankt!
tja ik denk dat dit een lastige vraag is Ik denk dat je gewoon even een testje moet doen. Dan heb je gelijk je antwoord. Succes ermee,
Het zou kunnen dat je zwanger bent en ook doordat je borstvoeding geeft kun je zwanger raken Vaak hoor je dat pcos verdwijnt na de bevalling, spannend!! Morgen eens een testje doen Ik heb vaak pijnlijke tepels rondom mijn eisprong en voor de ongi en de kleine vindt dan ineens de melk niet zo lekker ook toen ik zwanger was en voedde was het best pijnlijk en proefde de melk anders....... ik ben benieuwd, laat je iets weten?
@Annet1985; bedankt! @Eeva; Hmm.. het kan dus echt nog alle kanten op gaan hé, heb ook het idee dat mijn zoontje niet meer zo dol is op de melk. Drinken is echt héél pijnlijk, lijkt alsof ik schaafwondjes op mijn tepel heb ook zo'n branderig gevoel... Het kan natuurlijk ook nog de eisprong zijn maar dan vind ik het vreemd dat ik nog andere "symptomen" heb.. Morgen snel naar het kv om testje en dan even testen. Zou het kwaad kunnen als ik deze test niet met ochtendurine doe? Aangezien ik nog geen testje in huis heb of kan ik gewoon mijn ochtendurine "sparen" tot ik een testje in huis heb gehaald? Of kan dit niet? Ik laat zeker iets weten!
Ja, je kunt ochtendurine opvangen en er smiddags mee testen, maar je kunt ook met nieuwe urine testen.. dan even weinig drinken en ongeveer 3 uur niet naar toilet gaan, de kruidvat 2v5 is toch heel gevoelig
Net een testje gedaan; hij was negatief. Ik vermoedt dan echt dat het of mijn aankomende menstruatie is of mijn eisprong, heb sinds gisteren ook zo'n rare steekjes in mijn onderbuik. Echt vreemd want tepels doen nog steeds erg pijn en ben ook nog altijd zooo moe... Ergens ben ik wel opgelucht maar toch ook wel wat ontgoocheld, raar hé Bedankt voor de reacties