Hallo dames, Net thuis van het werk dus zal gelijk even reageren . Vanmorgen huisarts gebeld en kon meteen komen. Ze heeft gekeken en mijn baarmoedermond is nog gesloten dus dat is positief maar ze vond ook wel dat ik erg veel bloed verloor. Volgende week naar het ziekenhuis voor een inwendige echo. Weet dus nog niet heel veel meer, het is op dit moment gewoon fifty/fifty kans. Vanmiddag leek het bloeden ook al minder te worden en zolang ik ook geen krampen enzo krijg... Dus hopelijk willen jullie de duimpjes nog even voor me laten draaien ... Liefs In AFwachting
Tuurlijk duimen we voor je. Hopelijk gaat het goed. Vind het wel vreemd dat je pas volgende week naar het ziekenhuis mag en ze ook niet ff bloedprikken.... Maar goed, wie ben ik??? Fingers crossed!
Bloed prikken had nog niet zoveel zin zei ze omdat daar nog niet heel veel aan te zien zou zijn... Ze wou de echo doen rond de 6 weken zodat we meer kans zouden hebben om het hartje te horen. Wel lief dat jullie zo meeleven ... Las trouwens net een hoopvol verhaal in dit forum van Wonderfull. Lijkt erg veel op mijn situatie en dat lijkt ook goed te gaan . Dus wie weet...
Ik lees jouw verhaal nu ook, wat spannend zeg. We hebben ongeveer hetzelfde.. ik bloed nu nog steeds maar niet meer zo erg. Probeer rustig te blijven, je hebt in iedergeval goed nieuws bij de huisarts gekregen. Ik was ook heel erg geschrokken van al het bloed dat ik verloren heb, en met name zaterdag toen stroomde het er gewoon uit met stolsels van 3 cm. Probeer hoop te hebben, ik had de hoop al opgegeven en ben vandaag toch verrast met een wonder. Ik hoop dat dat bij jou volgende week ook mag zijn, en dat jij ook het hartje ziet kloppen!!! heel veel liefs en een dikke knuffel
Hallo dames, Het bloeden is gelukkig helemaal gestopt, heb alleen nog een klein beetje bruin verlies maar dat is zo ontzettend weinig ... Nu dus helemaal nergens meer last van. Hopelijk volgende week goed nieuws in het ziekenhuis . Bedankt voor alle reacties en ik zal zeker het vervolg laten weten hier.
Lieve dames, Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Op grote, jeukende borsten, zere tepels en ongelofelijk moe na. Heb ik niets te klagen... Echter heb ik sinds een paar dagen pijn in mijn rechter heup/lies. Het is een zeurend gevoel. En alleen maar aan de rechter kant. Herkend iemand dit?? Of moet ik me zorgen maken??
Prinses Irene ik heb precies t zelfde pffff t hoort erbij maar ik vind het toch eng!!! We kunnen niks anders dan afwachten.nmaar over t algemeen is het normaal!
Hey meiden, Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet vandaag. Heb al de hele dag zo'n zenuwachtig gevoel in mijn buik en nog heel licht bruinverlies, stelt niet zoveel meer voor. Het ene moment denk ik, het komt allemaal wel goed. Het andere moment denk ik, ik krijg volgende week te horen dat het game over is ... Moet mezelf ook zo bedwingen om niet een testje te doen om te kijken wat er gebeurd. Weet dat jullie hier ook niets over kunnen zeggen maar het is zo fijn om het hier even van me af te schrijven ...
Achhh lieve meid ik begrijp je angst. Ik duim voor je dat alles goed komt!!!!! En als t mis gaat ben ik er online voor je!!! Testen heeft geen zin hcg zit sowieso in je bloed. Maar als je bruinverlies overgaat in bloedverlies en je krijgt ergere pijn zou ik even langs de huisarts of nog liever een gynaecoloog gaan maar daar krijg je gelukkig volgende week een inwendige echo. Doe rustig aan meid, is makkelijk praten maar je kunt niks doen.. Ik denk aan je xxx
Dank je wel voor je lieve reactie Bijzonder eigenlijk hè, allemaal mensen die elkaar niet kennen maar zo steunen!! Het bruinverlies is gelukkig niet weer over gegaan in bloedverlies. Heb dus alleen zondag en maandag een halve dag echt bloedverlies gehad. Ben er wel een beetje bang voor dat het game over is omdat mijn borsten ook niet meer gevoelig zijn . Zoek ook allemaal dingen bij mezelf. Misschien had ik eerder moeten stoppen met roken bv. (ben meteen na positieve test gestopt en nog geen sigaret weer aangeraakt. Wel veel moeite mee nu maar ik hou vol). Gelukkig heb ik een ontzettend lieve vriend die dat steeds weer uit mijn hoofd praat . Hij zegt dat hij ontzettend trots op me is en dat ik het heel goed doe (wat een vent hè )... Ik hoop maar dat de komende dagen snel voorbij zijn....
@annekelovenico, zie nu pas dat jij vandaag goed nieuws hebt gehad ?? Wat ontzettend fijn. Gefeliciteerd !!
Dankjewel in afwachting!!! Ik vind t zeker knap van je!!! Ik ben ook na mijn posi test pas gestopt met roken pffff baal ik van maar goed... Beter laat dan nooit hoor.... Mijn mannetje is ook super trots gelukkig anders hield ik t niet vol. Dus kan me voorstellen hoe moeilijk t nu voor jou is.... Ja t is super hè dit forum ik heb er ook heel veel steun gehad tijdens en na mij bbz. Wanneer is je afspraak voor inwendige echo? T beste meid ik denk aan je!
Hoi dames, Ik heb de bevestiging gekregen wat ik al dacht. Heb er net een test tegenaan gegooid en die was echt omowit . Er was dus helemaal geen 2e streepje te zien, ook geen tuurstreepje. Dit zou dus betekenen dat de HCG ook al uit mijn lijf is. Moet volgende week nog wel naar de gyn. Dan weet ik ook of alles weg is en dan kunnen we weer verder. Bedankt voor alle steun en lieve woorden maar ik ga terug naar het zwanger worden forum... Liefs In AFwachting
He Meid, Wat ontzettend rot voor je zeg Hoop dat je toch nog goed nieuws gaat krijgen bij de gyn.. Sterkte ermee.. Liefs
Dit is kl@&%te zeg!! Heel veel sterkte meisje.. Je zal wel helemaal schoon zijn, anders had je nog wat hcg in je lichaam gehad namelijk.. Hou je taai..