Gaat dit wel goed :(?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoeveel dpo waren de testen van? Hij was idd lichter en daarna knaller

    Oeps zie je antwoord nu
     
  2. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Ik bedoelde dat ook, dat de donkerheid van de testen kan schommelen (wat Marlijn ook zegt). Ik begrijp je drang om te blijven testen echt helemaal maar wat ik probeer te zeggen: ontspan, zoveel mogelijk.. je weet het nooit zeker, zeker de eerste 12 weken. Na mijn curretage testte ik nog 2 weken knalpositief bijvoorbeeld.

    Probeer je niet te druk te maken en geniet ervan :) en anders gewoon lekker hier van je afschrijven daar is het forum ook voor :D
     
  3. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Moli:
    Dankje, heb ik niet eerder gehoord over 72 uur, dat hoop ik dan maar!

    Lianne:
    Ja het helpt in ieder geval om er even over te kunnen praten, anders moet je het helemaal alleen doen...

    Allemaal:
    Ik ga zometeen met de tweede urine ( nog niks gedronken) toch weer een testje doen om te vergelijken met die van gisteren met tweede urine en als die mooi is dan probeer ik het los te laten...
     
  4. Moli

    Moli Niet meer actief

    ik kan wel zeggen dat je het niet moet doen maar ja dat doe je toch wel ;) :D
     
  5. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Terwijl mijn urine duidelijk geconcentreerd was. Zoals sparky ook al zegt. Concentratie in je urine kan fluctueren en de testen verschillen tegenwoordig ook aardig van elkaar. Zelfs die in het zelfde doosje. Ik maakte me ook vreselijk zorgen, maar gelukkig onterecht. Zoals ik al eerder zei, zekerheid heb je nooit en die bezorgdheid kom je nooit meer vanaf, ook niet als het wel goed gaat.
     
  6. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    De testen zien er mooi uit hoor!

    Ik snap je drang om te testen helemaal maar je spoort er geen miskraam mee op ;)
    Eerste keer ook heel veel getest, en wat had ik mooi oplopende testen zeg... echte knallers.
    met 8 weken kreeg ik een echo en toen bleek het al een paar weken mis te zijn. .. dus het zegt niets.

    probeer je niet al te gek te maken en natuurlijk Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  7. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Die van mij bleven ook niet oplopen, de test die ik 2 dagen na NOD had (was ook tevens mijn eerste test) was niet erg donker en heb daarna nog wel eens een test gedaan maar ze werden niet donkerder, maakte ik me toen ook druk om maar ben nu toch echt 16w1d in verwachting van ons zoontje!
     
  8. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Marlijn:
    Moet eerlijk zeggen dat ik na een goede echo bij de twee anderen me niet heeeel erg veel zorgen meer maakte. Natuurlijk altijd wel wat en nu ze er zijn ook nog haha. Ik hoop gewoon dat ik snel meer duidelijkheid heb. Ik hoop echt dat het aan de testen ligt, maar alsnog moeten ze wel donkerder gaan worden weer... zal niet aan de testen blijven liggen :p

    Cindy:
    Dank je. Dat weet ik...behalve als ze duidelijk lichter worden, wat ik de afgelopen weken om me heen te vaak gezien heb...Daardoor nu ook wat banger... Erg wat je hebt meegemaakt, lijkt me heel naar :(
     
  9. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Waren die dan ook lichter dan de controle streep?
     
  10. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Ja die waren de helft van de controlestreep! Daarom maakte ik me ook echt zorgen, na 6 weken werken thuistesten sowieso niet meer goed maar dat wist ik toen nog niet en raakte volledig in paniek toen de streep zelfs leek te verdwijnen!
    Was pas gerust na de 8 weken echo.
     
  11. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    ja klopt, dat wist ik inderdaad wel dat ze na 6 weken ineens lichter kunnen zijn. Heb ik zelf toen ook gehad en schrok me rot... Dus als ik het red dan doe ik tegen die tijd zeker geen test meer ;)

    En sorry ik vergeet je helemaal te feliciteren! Dus bij deze ;)
     
  12. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Dank je wel!! Jij ook!!!
     
  13. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Denk niet dat ik gefeliciteerd hoef te worden... Net tweede urine getest en ziet er tot nu toe niet hoopvol uit... Wacht even tot ie droger is, want kv doet er nogal lang over voor ze donkerder worden... Maar voor nu zeg ik dat het niet goed is
     
  14. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    Kruitvat testen er inderdaad erg lang over om mooi op te drogen. Pas na een paar uur lijkt mijn test donkerder dan gisteren. Ik wordt daar ook erg onzeker van. Dus wacht het even af zou ik zeggen, al weet ik zelf hoe ontzettend moeilijk dat is.
     
  15. Williewortel

    Williewortel Actief lid

    Vind het trouwens heel erg opvallend dat zoveel meiden op het moment het zelfde ervaren.
     
  16. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Ik duim voor je Dubbeltje!
     
  17. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Ook voor jou meid, zolang je een positieve test hebt en die heb je, zelfs een mooie digi dan moet je proberen te genieten.

    Niet bij iedereen lopen testen (evensnel) op en zolang je geen bloedverlies met krampen hebt zou ik vanaf nu niet meer gaan testen. Daar word je alleen maar gestrest van.


    gewoon lekker genieten!! Stress is slecht voor je ;)
     
  18. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Vind jullie allemaal heel lief! Alleen lijkt het me gewoon geen goed teken die echt lichte test van 10:40uur... Of het moet aan de urine liggen...maar had niks gedronken... Morgen laatste kans voor mijn gevoel. Heb enorm zitten janken net, dus genieten gaat nu even echt niet meer lukken. Maar toch heel lief hoor van jullie!
     
  19. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Je moet om de twee dagen kijken he.

    En als je naar die van 8-10-12 kijkt dan lopen ze super op. die van vandaag horen dan eigenlijk niet eens donkerder te zijn want je HCG verdubbelt om de 48 uur.. En ook dat moet je niet letterlijk nemen!!

    Er vanuit gaan dat het niet goed is lijkt me echt veel te voorbarig! Als je daarnaast nou veel bloedverlies en krampen hebt ok, maar je hebt gewoon super strepen :(
     
  20. JackieSt

    JackieSt Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Niets meer aan toe te voegen! Je loopt jezelf echt onnodig gek te maken...
     

Deel Deze Pagina