Gaat dit wel goed :(?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ukkie,

    Die test van 10:40 zit hier niet bij trouwens hoor op de foto!!
    Ik dacht dat je om de dag moest kijken en dan zie ik op dag 12-13 en 14-15 geen verschil. Op zich zou dat inderdaad nog kunnen, het is meer die van 10:40 die behoorlijk lichter is dan die onderste op de foto en die was ook tweede urine... Ben ik te volgen hihi?
     
  2. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik heb de test van gisteren samen met de test van vandaag (beide tweede urine) aan anderen laten zien en die vonden het ook niet positief...Dus vandaar dat ik zelf nu ook denk shitttt
     
  3. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Mee eens .

    Niet vergelijken met mij meid weet dat je dat stiekum wel doet.
    Jou testen lopen op echt leg ze weg en geniet.

    Knuff
     
  4. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Leg nu eens alleen 9-11-13 naast elkaar het loopt op...
    8-10 -12 ook
     
  5. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Die van 11-12 vergeleken met 13-14 vindt ik wel oplopen.
    Die van 12-13 vergeleken met 13-14 een heeel klein beetje maar dat is logisch.

    Je moet het zelf weten maar volgens mij ben je jezelf (en anderen die dit lezen en misschien ook zo gaan vergelijken) echt onnodig gek aan het maken..

    Maar goed, volgens mij heb je blijkbaar iets in je hoofd en heeft adviezen hierin geven geen zin want je komt er iedere keer op terug dat je het niet gelooft.:)
     
  6. MMJ82

    MMJ82 Lid

    3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dubbeltje, mischien kan je de testen van gisteren en vandaag eens vergelijken met ons? Mischien kunnen wij je weer opfleuren. Hcg kan wisselen in de eerste 6 week heb ik begrepen van mijn ha toen. Ik zou je zeggen dat mijn testen bij de ha negatief waren en bij mij thuis positief. (zelfde dag) Ik moest bloedprikken om het te bewijzen.. Was meer dan positief. Maar mischien ligt het aan de test.. Of mischien was je urine toch minder geconcentreerd. Waarom bel je de ha niet en vraag je het gewoon of het idd kan wisselen de hcg. Hij/zij zou er vast antwoord op weten.
     
  7. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ok, als ik die tweede test weg laat van vanmorgen dan is er inderdaad nog hoop. Ik begrijp dat het nu heel erg negatief over komt allemaal, maar dit is gewoon hoe ik mij op dit moment voel. Ik heb dit eerder niet meegemaakt en vind het gewoon doodeng. Natuurlijk wil ik geloven dat het positief is!! Niets liever dan dat, maar ik wil ook niet al te blij zijn om dit moment, want dan komt de klap misschien opnieuw wel weer hard aan mocht het toch mis zijn...

    PS: De onderste is van 14-15 dpo... stond er nog niet bij
     
  8. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hoe bedoel je vergelijken met jullie? Ik heb de foto op pagina 1 staan. Die test van 10:40 ligt in de kliko hihi. Die met de eerste ochtend urine staat op de foto, dat is de onderste...

    Ha bellen heb ik nog niet aan gedacht, maar voel me ook een beetje stom om er over te bellen. Ik denk er nog even over na...Denk ook dat ik dan toch te horen krijg dat het afwachten blijft. Wat ook gewoon zo is natuurlijk
     
  9. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Helemaal met je eens dat die oplopen...Alleen die van vandaag dan niet;)
     
  10. Marlijn82

    Marlijn82 Fanatiek lid

    28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Tja in de kliko kunnen we hem niet beoordelen. Dus op de kop erin en eruit vissen dat ding.
     
  11. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Heb nog wel een foto ervan, maar was nog niet droog toen...momentje ga mijn best doen...
     
  12. MMJ82

    MMJ82 Lid

    3 okt 2014
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hihi dat wij graag met je mee kijken.. Dat bedoelde ik met laat ons eens mee kijken haha. Kom op meis hou moed. Snap je wel hoor. Maar geen bloed geeft moed he!
     
  13. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hahah trutje die zie ik toch niet.


    Dussss hoppa eruit halen of deleten uit je hoofd...
     
  14. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    jawel hoor, die staat erop...dat is de onderste...alleen heb ik de dag daar nog niet bijgeschreven...dat is dag 14-15

    Daarna heb ik er dus nog een gedaan en die was echt licht
    En die staat er niet bij

    Inmiddels in de kliko de zak eruit gehaald. Bah moest tussen de maceroni van gisteren graaien...maar heb m...zal m even uit de oranje geworden cassette halen en eronder leggen...
     
  15. Domiej

    Domiej Actief lid

    15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Haha krijg ineens een beeld voor ogen van twee benen die uit een container....
     
  16. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ok, op deze foto staat dus alleen bij de onderste geen dag en tijd erbij, maar die is dus ook dag 14-15 en dan van 10:40, tweede urine, zonder gedronken te hebben. Die erboven is van 7:25
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zo was het ook, want de container was gisteren geleegd hahaha. Dus moest diep de bak in...
     
  18. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hahah muts

    Maar oke ho stop even hier, je onderste test is van vanmorgen en daarna nog eentje gedaan?
    Die onderste is harstikke goed joh.
    Die je later heb gepiest zal niet goed geconcentreerd zijn.

    Niet meer piesen vandaag en ook niet meer kijken. Weg ermee haha
     
  19. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Dus gewoon die onderste zonder datum weg flikkeren terug in de kliko dus. En deze rij gewoon behouden niks mis mee joh.
     
  20. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Haha en bedankt :p Ja die hele lichte is de tweede die ik vandaag deed. Die van 13-14 dpo was namelijk ook van de tweede urine...Dus dan zou deze toch ook minstens net zo moeten zijn?
     

Deel Deze Pagina