Snap je frustratie meid zit er zelf midden in. Moet je nog lang wachten op een echo dan? Zou niet meer testen nu in ieder geval.
De echo staat 31 oktober pas gepland...dat is nu wel heel lang wachten dan ja... Jij ook nogmaals sterkte...jij verliest wel bloed toch?
Het stroomt er uit meid hier echt niet normaal, dus hier is het echt foute boel. Doet gewoon zeer als ik zit als ik loop, als ik plas. Pfff echt niet fijn dus jij gaat gewoon niet mee doen!! Hoop echt voor je dat alles goed is meid
Vind het echt heel lief van jullie, maar een aflopende test is gewoon niet goed... Dus het is voor mijn gevoel niet meer afwachten of het goed zit, maar afwachten wanneer het loslaat.... Wat erg dat jij zoveel bloed verliest Hoeveel dagen nu al?
Dubbeltje mag ik vragen hoe ver je bent in de zwangerschap ? Want deze zwangerschap hebben ze bij mij al vroeg echo's gemaakt....met 4 weken, 5 1/2 week, 6 weken ivm bloedverlies, 6+1 ( toen zagen we een kloppend hartje ) en gister met 6+4 weken. Ze kunnen namelijk aan de hand van een echo wel bekijken hoe het er van binnen uit ziet, het geeft geen garantie, maar je weet wel meer dan dat je nu in onzekerheid zit. En wat ze bij mij hebben gedaan is het hcg prikken.....daar kunnen ze ook al veel uit opmaken ( moet wel meerdere keren geprikt worden )
Maandag klein beetje bij baarmoeder en gister liep het eruit en vandaag ook. Zoals jij geen bloed verlies meid kan alles nog he, je test geeft aan zwanger. Vroeger Deden we 1 test en gingen we wachten. Hoeveel vrouwen zouden zulke testen in handen hebben gehad en toch goed is gegaan? Denk heel erg veel. Is omdat we nu makkelijk er aan kunnen komen en zoveel kunnen vinden op internet. Blijf hoop houden meid.
Ben 4.2 of 4.3 weken... Dus was nog heel pril... Maar had al heel vroeg een donkere test... 10dpo was hij al goed zichtbaar en 11 nog donkerder...
Lolababy Ik snap wat je zegt, alleen testte ze vroeger maar 1 keer en dan wisten ze dus niet dat de testen ervoor donkerder waren En dan ging het waarschijnlijk kort erna mis. Misschien vind je/vinden jullie me nu erg negatief...maar zo voelt het vandaag niet meer hoor en zo bedoel ik het dus ook niet . Ik ben gewoon eerlijk tegen mezelf en loop liever niet met teveel (valse) hoop... Snap je?
Yup jij ziet het van de negatieve kant dat moet je echt niet doen. Kijk eens naar mij ik zit er midden in en zie alles nog positief in. Bij jou is er geen reden nog tot bezorgdheid. Zit tussen je oren nu. Dus weg met die testen!!! NU En ga niet denken wat als.. En komt nu.. Nee je denkt kindje zit er gewoon en over drie weken krijg ik gewoon een mooie echo... Zo uch haha
Haha ik zie het zelf niet als negatief hoor. Gisteren was ik negatief... Nu is het gewoon duidelijk en ga ik straks positief door naar de volgende ronde En natuurlijk doet het wel pijn en zal het straks nog even meer pijn doen...maar ik kan er toch niks aan veranderen...
Dubbeltje ik denk idd dat je er verstandig aan doet als je er vanuit gaat dat het een miskraam in wording is, als het dat niet blijkt te zijn is het des te mooier. Toen ik vrijdag bloedverlies kreeg, ging ik er in eerste instantie van uit dat het mis was.....kreeg een spoed echo, gyn zei ook direct het is mis.....toch bleef er iets aan me knagen dat het toch wel goed zat, volgende dag nog een echo en toen dat kloppende hartje. maar bij deze echo was ik 6 weken. Alle keren hiervoor wist ik dat het over en uit was.....Luister naar je eigen gevoel en lichaam, die weet het vaak het best.
Amber: Precies, dat bedoel ik ! Als het dan wel goed is dan is het alleen maar een hele grote verrassing. Maar voor nu ga ik daar echt niet op hopen, want de test is gewoon heel veel lichter... Voor de testen dacht ik echt dat het goed zat en ik begon hier gisteren ochtend ineens heel erg aan te twijfelen. Nu zegt mijn gevoel (of vooral het bewijs van de test) me gewoon dat het niet goed is...
je gevoel klopt meestal Dubbeltje.....mijn gevoel in ieder geval wel. De keren hiervoor (3X) wist ik voor ik bloed ging verliezen dat het niet goed was....mijn kwaaltjes namen af en het voelde anders. Kan het niet uitleggen. Is instinct denk ik. Nu vertelde ze me opnieuw dat het niet goed zou gaan, maar mijn gevoel zei juist nu het tegenovergestelde.....en weer is mijn gevoel juist.....kloppend hartje als bewijs. Het geeft me geen garantie dat dit goed zal blijven gaan, maar ik heb wel geleerd om op mijn eigen gevoel te vertrouwen zodat ik geen valse hoop koester. Heel veel sterkte in ieder geval tijdens deze hele moeilijke periode. Ik weet hoe het voelt en ik vond het behoorlijk zwaar om elke keer afscheid te moeten nemen van een zwangerschap. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval zal zijn. Liefs
Amber: Hele lieve woorden. En ik denk ook dat je gevoel heel veel zegt hoor! Hopelijk blijft deze zwangerschap voor jou gewoon helemaal goed gaan! Ik heb nu al heel veel moeite met het loslaten van deze zwangerschap. Gisteren was ik helemaal overstuur en ik denk dat als ik bloed ga verliezen ik het nog even heel zwaar krijg... Ik heb dit gelukkig nooit eerder mee gemaakt, maar wist echt niet dat het zo heftig kon voelen...
Ik vond het heel heftig.....alle 3 de keren. Ik begon zo te twijfelen aan mijn eigen lichaam. Je snapt zoveel dingen niet meer......waarom het jou overkomt, waarom alle andere om je heen maar zo makkelijk zwanger worden. Je wordt heen en weer geslingerd tussen emoties......heel zwaar. Mensen met goed bedoelde adviezen ( zoals het vruchtje was niet goed enz ) maar daar zit je allemaal niet op te wachten. Dat weet je zelf ook wel, anders was je nog wel zwanger geweest. Maar de vraag blijft waarom het jou dan elke keer over komt ( in mijn geval ) Ik hoop dat je een manier zult vinden om voor jezelf alles een plekje te geven. Liefs
Amber: Kan het me heel goed voorstellen dat je gaat twijfelen aan alles. En inderdaad sommige goedbedoelde adviezen heb je gewoon helemaal niks aan... Zeker die jij noemt over dat het vruchtje niet goed was...ik hoop niet dat als ik het aan iemand vertel ik dat te horen krijg. Denk niet dat ik dan heel lief kan reageren Shaker Dankjewel
Lieve Dubbeltje, Je verliest geen bloed op het moment toch? Dan lijkt mij dat je kansen 50/50 zijn, net zoals bij elke vroege zwangerschap. Ik lees overal dat je HCG in het begin kan schommelen. Ik hoop zo voor je dat het goed is! Hier deze maand hetzelfde al Lolababy meemaakt. Positieve oplopende testen, clear blue digital 1-2. Maar ik had vanaf de eerste positieve test al roze afscheiding. Een week na die eerste test begon 's morgens het bloeden en had ik een veel lichtere test. Enorm veel bloed verloren en veel krampen gehad. Ik denk echt dat als je nog geen krampen hebt en geen bloed je van het positieve scenario uit moet gaan. Sterkte.
Magnolia: Ik verlies inderdaad geen bloed en heb geen krampen, maar die heb ik ook niet voor ik ongesteld word normaal... Hcg kan volgens mij niet schommelen, alleen de concentratie in je urine...Maar zo veel lichter is wel een erg groot verschil Wat erg dat jij ook een miskraam hebt gehad... Heel veel sterkte en hopelijk mag het snel weer raak zijn! Dank je voor je lieve bericht