Gaat dit wel goed :(?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dubbeltje, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissChaos

    MissChaos Actief lid

    2 aug 2014
    238
    0
    16
    Dikke knuffel voor jou!!
     
  2. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Fijn dat alles in ieder geval weer schoon is.En ik zou daar niet zo bang voor zijn, kan echt hoor, dat het snel weer lukt.Sterk te voor nu en succes voor de toekomst.
     
  3. Amber1994

    Amber1994 Actief lid

    1 okt 2014
    209
    0
    0
    Gelijk raak is echt mogelijk hoor ;) ik kreeg bloedverlies op 19 aug....op 22 aug heeft de gyn het vruchtje uit de baarmoedermond verwijderd ( kwam niet helemaal zelf los ) en heb direct weer aangeteld.....4 weken later testte ik positief. ( ik was op zoek naar me ei ) Dus het is mogelijk. Ik zou zeggen haal wat ovu testen zodat je in ieder geval je ei kunt spotten ( als je het ook al aan kunt natuurlijk, wij wilde direct weer door )

    Succes en in ieder geval heel veel sterkte met verwerken. Ik heb al 3 miskramen achter de rug helaas.
     
  4. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Sterkte meid, misschien lopen we gewoon weer samen he! Kan zomaar dat je meteen zwanger bent ivm hcg hormoon in je lichaam.
    Spannend weer en ik duim voor je
     
  5. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Dikke knuffel voor jou Dubbeltje! Zo'n echo lijkt me heel naar, maar het is fijn dat het er goed uitziet, nu kun je er weer voor gaan. Hoop echt dat het snel weer raak mag zijn voor je
     
  6. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ah nee :( had zo gehoopt dat het goed zat. Sterkte
     
  7. masrya

    masrya Fanatiek lid

    11 sep 2014
    1.270
    2
    0
    Hele dikke knuffel!
     
  8. Dubbeltje

    Dubbeltje VIP lid

    2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    @Amber:
    Dankjewel! Goed om te horen, je hoort het best vaak en 2 andere meiden op zp waar ik mee klets die zijn ook meteen de ronde erna weer zwanger geraakt! Alleen ben ik zo bang dat het bij mij niet zo zal zijn, maar kan er toch niks aan doen! Ben nu begonnen met ovus!Wij willen ook meteen door :)

    @Lolababy:
    Oeh jij hebt je ei al gehad zie ik! Spannend, hopelijk is het raak en blijft deze kleine wel zitten!!

    @All
    Ook bedankt voor jullie lieve berichten!
     

Deel Deze Pagina