Gaat dit wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vakantieganger, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    #1 Vakantieganger, 18 jun 2016
    Laatst bewerkt: 18 jun 2016
    Op de foto mijn testen vanaf 7dpo middagurine tm 9dpo middagurine.
    7dpo middag
    8dpo ochtend
    8dpo middag
    9dpo ochtend
    9dpo middag

Ik heb al 3 vroege miskramen(tussen 5 en 6 weken) gehad en ben bang voor de 4de. Ik zie en denk niet meer helder. Wat zien jullie? Loopt het op? Graag een eerlijk antwoord. Foto is helaas gedraaid :(. Ik weet dat ik vroeg ben met testen maar ik had(!)kwaaltjes.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Eerlijk? Je bent pas 9dpo....dat kan gewoon nog mis gaan. Stop met zo vroeg testen je maakt jezelf compleet gek.....

Succes met wachten!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met 9 dpo had ik helemaal nog geen streep? dus ik zie je probleem hier niet zo :) oplopen is prima toch. stop met testen, hoe moeilijk het ook is

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Ik snap je bezorgdheid en angst goed, maar ze lopen op, zou het ook proberen een beetje los te laten en over 2 dagen weer testen.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Testen lopen wel op, maar misschien gewoon even een paar dagen geen test doen. Bij 2 keer per dag testen zie je minder verschil dan om de dag testen. En zo vroeg is er altijd een kans dat het mis gaat, dus proberen af te wachten tot je nod om weer een test te doen.

6. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    ik zie hem mooi oplopen hoor, maar snap je onzekerheid:) Ik geloofde het ook pas na een knaller.
    Mag ik wat geks vragen, had je bij je vroege miskramen ook mooi oplopende testen incl knallers?

7. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik vind t laatste streepje het donkerst. Maar je bent nog zo vroeg met testen; ook al is ie knal positief, het geeft geen garantie.. Probeer het wat los te laten en wat meer te ontspannen, stress is ook niet goed nu (weet het makkelijker gezegd dan gedaan)

8. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    #8 Vakantieganger, 18 jun 2016
    Laatst bewerkt: 18 jun 2016
    Ja knallers heb ik gehad. Bedankt voor het reageren. Rustig blijven probeer ik maar is soms zo lastig. Ik ga proberen morgen niet te testen.

9. kruimel84

kruimel84 Niet meer actief

Ik denk ook te zien dat ze oplopen. Zoals eerder gezegd; misschien er wat meer tijd (een dag) tussen laten zitten? Toch kan ik me voorstellen dat je na drie vroege miskramen duidelijkheid zoekt.
    Sterkte en ik hoop voor je dat je op je nod een mooie test hebt!

10. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi vakantieganger! Als ik naar jouw testen kijk, dan ben jij een middagtester, net als ik. Mijn testen waren 's middags duidelijker dan 's ochtends. Ik had ook meer last van avondmisselijkheid dan ochtendmisselijkheid.

Dus op basis van deze testen zou ik me geen zorgen maken. Geen garanties natuurlijk en je bent erg vroeg. Maar deze testen zien er goed uit.

Ontzettend gefeliciteerd en ik duim voor je!!!!

11. Snoep

Snoep Niet meer actief

Ik zou iig gewoon 1x per dag met de eerste urine testen. Zo maak je jezelf wel erg gek.

Ze lopen prima op maar je bent nog heel erg vroeg. Als het fout gaat heb je er toch geen invloed op en zoveel stress is iig niet goed.

Dus probeer een klein beetje te relaxen en afleiding te zoeken

12. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Dat klopt! Bedankt voor jullie reacties.

13. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Als je die van 8 dpo met vandaag vergelijkt zie je wel degelijk dat die is opgelopen. Hcg heeft tijd nodig om te verdubbelen, dus 2x per dag is zonde van je testen. Ik snap je angst want je bent nog erg vroeg, maar aan de hand van je testen zie ik het nu niet mis gaan:) succes met wachten!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik zie ze iig oplopen, ik duim voor n plak beeb meis!

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ze lopen netjes op, maar je moet stoppen met jezelf gek te maken. Kortom even niet testen ;)

16. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik vind het er goed uitzien.. maar het geeft geen garantie. Bij mij zag het er ook zo uit ik was ook een stress tester haha.

17. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Ze lopen mooi op! Hopelijk worden ze nog duidelijker

18. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ze lopen wel mooi op vakantieganger! Heel mooi zelfs voor 9dpo.
    Toen ik mijn vroege miskraam had werd mijn test niet zo snel duidelijk als deze.
    Spannend hoor!
    Zou maandag weer testen als ik jou was. HCG verdubbelt iedere 48 uur dus dan kan je mooi vergelijken.

Succes!

19. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Jullie hebben gelijk! Ik test op zijn vroegst maandag weer. Jullie berichtjes hebben mij tot nu toe geholpen een relaxtere dag te hebben. Wil ons weekendje weg er ook niet door laten verpesten.

20. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ze lopen op en zijn erg duidelijk voor 8-9 dpo. Ik begrijp je zorgen (zelf 2 miskramen gehad), maar ik vind dit er goed uitzien. Mijn tip: als het je lukt stoppen met testen en pas op of na nod één laatste test doen.

Deel Deze Pagina