Gaat dit wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vakantieganger, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Je testen lopen zeker op, als je bijvoorbeeld alleen kijkt naar de testen met ochtendurine. Ik begrijp je onzekerheid, maar door zo vroeg twee keer per dag te testen wordt het alleen maar erger. Als het je lukt zou ik nog 1 test doen, op 14 dpo. En dan meteen een mooie met wekenindicator.
    Ik duim voor je dat deze blijft plakken!

2. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik heb gisteren niet getest. Vanmorgen weer getest en heb besloten dat ik niet meer in de middag ga testen. Hij lijkt opgelopen.

Ik heb 0.0 kwaaltjes. Geen steekjes in de liezen, geen gevoelige borsten etc. Dat maakt mij zo onzeker. Heeft iemand van jullie ervaring met een zwangerschap zonder symptomen?

Op een rij 8, 9 en 11 dpo met ochtendurine. Test van vandaag is nog niet geheel opgedroogd.

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Zooooooo mooie test vandaag!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat een knaller voor 11 dpo!
    Ik zou denken dat je iets verder ben.
    Gefeliciteerd en ik hoop op een plakker voor je.

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    ziet er goed uit hoor!

6. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Dat dacht ik ook maar ik had pas 8 juni een positieve ovulatietest en de 10de schoot de temp pas omhoog.

7. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Het zijn toch mooie testen? Ze lopen immers hartstikke mooi op. Na een miskraam kan ik me voorstellen dat je angst hebt, maar probeer dat echt los te laten want je hebt er geen invloed op. Het zou zonde zijn als het je pret bederft zeg maar. Eigenlijk snap ik ook nooit zo goed waarom vrouwen zo vroeg testen, maar goed. Geniet ervan en gefeliciteerd 😉

8. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Prachtig!!!! Wow! Hier ook altijd weinig tot geen klachten gehad hoor, dus maak je daar vooral niet teveel zorgen over! Gefeliciteerd!

9. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    'Loslaten' ja.... Iets zegt me dat je het zelf nooit hebt meegemaakt? Dat kan ik fout hebben en excuus dan vast maar ook dan is deze opmerking nogal ongepast, zeker richting vrouwen die het een of meerdere keren hebben meegemaakt. Hetzelfde geldt voor je opmerking over vroeg testen. Wat fijn voor je dat jij nooit deze behoefte had! Applaus! *sarcasme uit*

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hoeft geen symptomen te hebben bij een prille zwangerschap! Het is geen vaststaand feit dat je symptomen MOET hebben. Sterker nog, de meeste vrouwen hebben geen bijzondere symptomen in het prille begin van hun zwangerschap.

Verder beginnen de symptomen vaak pas, als je ze al hebt, vanaf 6 weken zwangerschap. Dus ze kunnen nog gaan komen TS. Temeer jij eigenlijk nog voor je NOD zit.

Bij Finley voelde ik eigenlijk ook niks. Sterker nog, op mijn NOD/testdatum had ik verwacht dat ik negatief zou testen. Had nergens last van namelijk.
    En toen bij 6 weken ging het goed los.En hoe! Meteen HG, ernstige zwangerschapsmisselijkheid.

Dus (gezien je voorgeschiedenis) voorzichtig gefeliciteerd TS!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je testen zijn hartstikke duidelijk! Ik zou wat minder gaan testen, testen geven niet aan of het mis gaat of niet, alleen de tijd kan dat uitwijzen. Ik vond die eerste weken zwangerschap daarom ook nooit zo leuk.

12. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Loslaten is super moeilijk en vroeg testen doe ik omdat ik dan nog meer op mijn lijf wil passen dan ik al deed. Ik heb er namelijk alles voor over om eindelijk een gezonde zwangerschap te hebben. Bovendien loop ik bij een gyn en willen we niet dat onderzoeksresultaten worden misleid door een eventuele zwangerschap.
    Ik heb veel aan jullie reacties en ben blij dat dit forum bestaat waar we leuk en minder leuk nieuws kunnen delen.

13. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Mooie test hoor Vakantieganger!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hele mooie testen. Ik snap je angst zo goed...ben zelf ook zo bang na positieve test.
    Sterkte met afwachten en op naar een blakende baby!!!

15. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende

Ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en heb nog geen enkele dag kwaaltjes gehad, niet misselijk, ... Etc. Ik heb al een echo gehad en alles was heel goed. Niet panikeren, gewoon genieten.

16. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Moedertjevj dan vertrouw ik er maar op dat ik geen kwaaltjes hoef te hebben.
    Curitiba thanks.
    Panter moeilijk he om weer vertrouwen te krijgen in je lichaam? Hoe voel jij je? Jij hebt ook belachelijk veel mk'en gehad zeg. Wat verdrietig en ontzettend pijnlijk! Hoop dat jouw zwangerschap heel voorspoedig mag zijn.

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik voel me prima. Maak me zorgen omdat boobies ineens minder pijn doen, maar sinds vandaag wat weeïg in de maag dus dat geeft weer hoop. Het is retespannend en omdat er niet een echt duidelijke lichamelijke bevestiging is maak ik me overal zorgen om. Maar dat is logisch gezien mijn verleden met de miskramen. Maar ergens moet ik zeggen dat het deze keer wel goed "voelt"...ik kan het moeilijk uitleggen maar het komt er op neer dat ik bij de andere zwangerschappen elke 20 minuten op de wc zat te kijken of er al bloed was.
    Dat " gebroekloer" heb ik nu niet. Hopen dat mn gevoel juist is.

Hoe voel jij je vakantieganger?

18. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wat jij schrijft van broekloeren dat is momenteel tussen het werken door mijn dagelijkse bezigheid. Die angst is echt niet te beschrijven. Het heeft ook totaal geen zin. Maar iets in mij kan dat niet weerhouden. Ook weinig symptomen tot niets. Ik heb alleen een opgezette buik maar dat kan ook door al het angst gevreet komen ha ha. Ik ben blij dat je een beter gevoel hebt. Houd dat vast, hoe moeilijk ook.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ken die angst van het broekloeren....ik weet hoe allesomvattend dat is.
    Dat vreten kan ook symptoom zijn hoor...ik heb de afgelopen weken de kasten ook leeg gegeten haha :)
    Nu smaakt het warme eten me niet meer....maar heb wel steeds het gevoel dat ik honger heb.

Sterkte met broekloeren, het is afschuwelijk om te moeten doen. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed mag blijven gaan.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gefeliciteerd meid dit zit er goed uit!

Deel Deze Pagina