Gaat dit wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vakantieganger, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Als je goed leest, staat er ook "probeer" het los te laten en dat jij het ongepast vindt, vind ik spijtig want zo is dat niet bedoeld. Misschien ben ik te nuchter en daar ben ik in vele opzichten blij mee, omdat ik namelijk denk dat je je kop steeds gek maakt en ik vraag me af of je daardoor wel kunt genieten. Door te suggereren dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt is idd erg kort door de bocht! En over het vroege testen, die behoefte heb ik zeker wel gehad, maar omdat er nog zoveel mis kan gaan terwijl je een vroege positieve test in handen hebt gehad, heb ik dat idd nooit gedaan!

Nogmaals als vrouwen of in dit geval Vakantieganger zich beledigd of gekrenkt voelen door mijn opmerking, excuus! Zo was het niet bedoeld

2. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Die zien er mooi uit
    Meid!! En dat broekloeren blijf je doen... Ik kijk ook standaard nu nog! 😁

3. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Och meid ik begrijp je angst helemaal maar ook ik ga zeggen laat die testen liggen en ga proberen te genieten, je testen lopen geweldig op en hoe je ook je best doet om alles precies volgens het boekje te doen als het nog mis zou gaan kun JIJ daar niks aan doen! Hier tot de zevende week nergens last van, kon het broekloeren ook fantastisch maar na die zeven weken :$ ik heb geweten dat ik zwanger was!! Ik ben werkelijk waar doodziek geweest, dus je hoeft nu nog geen klachten te hebben!

Ik ga duimen voor een mooi plakbeebje (ook voor panter) ik duim voor een geweldige zwangerschap voor jullie! Gefeliciteerd!

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd allebij! Wat een verhalen en wat lijkt het me ontzettend moeilijk om al zo lang bezig te zijn! Kan aan de andere kant wel heel hard lachen om dat 'broekloeren' haha! Ik duim echt dat alles goed mag gaan en dat jullie over 8 maanden een prachtig gezond kindje mogen vasthouden!!

5. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Dit vind ik juist een ongepaste opmerking. Ik heb in antje haar post niets negatiefs of raars gelezen. Ik heb zelf twee miskramen gehad en zou precies hetzelfde adviseren. Ik weet hoe zenuwslopend en klote die wachtweken zijn en na twee keer zo in de zenuwen te hebben gezeten was ik er klaar mee. Heb 3 dagen voor nod getest en dat was het beroerdste wat ik mezelf kon aandoen want er is een kans dat het nog fout gaat. Heb die dagen voor nod het heel zwaar gehad. Toen op nod nog een keer getest en toen vond ik het wel mooi geweest en heb ik geprobeerd te genieten van wat ik nu had. Hoe vaak je ook test het geeft geen enkele garantie en ik werd er geen leuker mens van.

Neemt niet weg dat ik het hartstikke tof vind dat je zwanger bent vakantieganger! Echt supergefeliciteerd!
    Ik hoop echt dat je er van kunt genieten.

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Dit is de laatste keer dat ik heb getest. Morgen officieel mijn NOD maar twijfel daar toch aan gezien mijn testen. Ik ga proberen te genieten van mijn zwangerschap en duim voor mezelf en voor alle vrouwen die ook zo graag een kindje willen. Morgen bel ik de gyn om een afspraak te maken voor de eerste echo. Bedankt voor jullie lieve reacties!

7. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

8. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Zulke knaltesten had ik niet eens op mijn NOD!!
    Nogmaals gefeliciteerd. Dit wordt een mooie plakbeeb 🙏

9. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Gefeliciteerd meis :) ik duim voor je dat alles goed mag gaan

10. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Gefeliciteerd Vakantieganger!

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Gefeliciteerd meid. Geniet ervan. Prachtige testen voor dit termijn!

12. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Gefeliciteerd meis! En geniet van je zwangerschap

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Super!

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd! Prachtige testen probeer te gaan genieten hoor :)

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Zijn hele mooie testen. Gefeliciteerd. Ga ervan genieten.

16. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Deze testen vind ik er voor dpo9 ontzettend mooi uitzien!

Ik testte ook altijd heel vroeg. Ik begon bij DPO10 en had echt een tuurstreep, zelfs bij een tweeling..
    Als ik deze testen op dpo9 zou hebben zou ik wel blij. Hou wel in je achterhoofd, het kan helaas altijd misgaan :'( ook als je test bij dpo 14..
    Ik heb ook meerdere miskramen gehad in vroeg stadium en een in wat later stadium dus snap je angst heel goed.
    Voor nu vind ik dit er goed uit zien

17. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw

Super! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je testen zien er prachtig uit! En het zou kunnen dat je eisprong tóch eerder is geweest, gezien je testen (of het zijn er 2 :$). De temperatuurmethode zou erg betrouwbaar zijn, maar iemand waarmee ik in een groepje zit had ook haar eisprong een week eerder dan de tempstijging, teruggerekend vanaf de uitgerekende datum :) Hoe dat dan precies zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze al een jaar een gezonde dochter heeft :-D

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

supergefeliciteerd!!!

Ik ben zo blij voor je! Het is je van harte gegund en ik ga hard voor je duimen dat het nu goed mag gaan:)

19. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    WoW die cb die had ik zo niet eens de week na mijn nod, zelfs de test van moeders voor moeders is bij mij nooit een knaller geweest!!
    Nogmaals gefeliciteerd!!

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Lieve vakantieganger gefeliciteerd met
    Je zwangerschap ik hoop dat je een fijne
    Zwangerschap zal hebben ❤️🙏🍀

Deel Deze Pagina