Als je goed leest, staat er ook "probeer" het los te laten en dat jij het ongepast vindt, vind ik spijtig want zo is dat niet bedoeld. Misschien ben ik te nuchter en daar ben ik in vele opzichten blij mee, omdat ik namelijk denk dat je je kop steeds gek maakt en ik vraag me af of je daardoor wel kunt genieten. Door te suggereren dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt is idd erg kort door de bocht! En over het vroege testen, die behoefte heb ik zeker wel gehad, maar omdat er nog zoveel mis kan gaan terwijl je een vroege positieve test in handen hebt gehad, heb ik dat idd nooit gedaan! Nogmaals als vrouwen of in dit geval Vakantieganger zich beledigd of gekrenkt voelen door mijn opmerking, excuus! Zo was het niet bedoeld
Die zien er mooi uit Meid!! En dat broekloeren blijf je doen... Ik kijk ook standaard nu nog! 😁
Och meid ik begrijp je angst helemaal maar ook ik ga zeggen laat die testen liggen en ga proberen te genieten, je testen lopen geweldig op en hoe je ook je best doet om alles precies volgens het boekje te doen als het nog mis zou gaan kun JIJ daar niks aan doen! Hier tot de zevende week nergens last van, kon het broekloeren ook fantastisch maar na die zeven weken ik heb geweten dat ik zwanger was!! Ik ben werkelijk waar doodziek geweest, dus je hoeft nu nog geen klachten te hebben! Ik ga duimen voor een mooi plakbeebje (ook voor panter) ik duim voor een geweldige zwangerschap voor jullie! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd allebij! Wat een verhalen en wat lijkt het me ontzettend moeilijk om al zo lang bezig te zijn! Kan aan de andere kant wel heel hard lachen om dat 'broekloeren' haha! Ik duim echt dat alles goed mag gaan en dat jullie over 8 maanden een prachtig gezond kindje mogen vasthouden!!
Dit vind ik juist een ongepaste opmerking. Ik heb in antje haar post niets negatiefs of raars gelezen. Ik heb zelf twee miskramen gehad en zou precies hetzelfde adviseren. Ik weet hoe zenuwslopend en klote die wachtweken zijn en na twee keer zo in de zenuwen te hebben gezeten was ik er klaar mee. Heb 3 dagen voor nod getest en dat was het beroerdste wat ik mezelf kon aandoen want er is een kans dat het nog fout gaat. Heb die dagen voor nod het heel zwaar gehad. Toen op nod nog een keer getest en toen vond ik het wel mooi geweest en heb ik geprobeerd te genieten van wat ik nu had. Hoe vaak je ook test het geeft geen enkele garantie en ik werd er geen leuker mens van. Neemt niet weg dat ik het hartstikke tof vind dat je zwanger bent vakantieganger! Echt supergefeliciteerd! Ik hoop echt dat je er van kunt genieten.
Dit is de laatste keer dat ik heb getest. Morgen officieel mijn NOD maar twijfel daar toch aan gezien mijn testen. Ik ga proberen te genieten van mijn zwangerschap en duim voor mezelf en voor alle vrouwen die ook zo graag een kindje willen. Morgen bel ik de gyn om een afspraak te maken voor de eerste echo. Bedankt voor jullie lieve reacties!
Zulke knaltesten had ik niet eens op mijn NOD!! Nogmaals gefeliciteerd. Dit wordt een mooie plakbeeb 🙏
Deze testen vind ik er voor dpo9 ontzettend mooi uitzien! Ik testte ook altijd heel vroeg. Ik begon bij DPO10 en had echt een tuurstreep, zelfs bij een tweeling.. Als ik deze testen op dpo9 zou hebben zou ik wel blij. Hou wel in je achterhoofd, het kan helaas altijd misgaan :'( ook als je test bij dpo 14.. Ik heb ook meerdere miskramen gehad in vroeg stadium en een in wat later stadium dus snap je angst heel goed. Voor nu vind ik dit er goed uit zien
Super! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je testen zien er prachtig uit! En het zou kunnen dat je eisprong tóch eerder is geweest, gezien je testen (of het zijn er 2 ). De temperatuurmethode zou erg betrouwbaar zijn, maar iemand waarmee ik in een groepje zit had ook haar eisprong een week eerder dan de tempstijging, teruggerekend vanaf de uitgerekende datum Hoe dat dan precies zit weet ik niet, wat ik wel weet is dat ze al een jaar een gezonde dochter heeft :-D
supergefeliciteerd!!! Ik ben zo blij voor je! Het is je van harte gegund en ik ga hard voor je duimen dat het nu goed mag gaan
WoW die cb die had ik zo niet eens de week na mijn nod, zelfs de test van moeders voor moeders is bij mij nooit een knaller geweest!! Nogmaals gefeliciteerd!!
Lieve vakantieganger gefeliciteerd met Je zwangerschap ik hoop dat je een fijne Zwangerschap zal hebben ❤️🙏🍀