Suc6 verhaal groot bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik wilde toch ook even ons suc6 verhaal kwijt over het slapen in een groot bed.
    Onze kleine man slaapt sinds zondag in een groot bed! Hij vindt het geweldig! Als ik zeg gaan we slapen in je grote bed rent hij al naar de trap toe om naar boven te gaan.
    Het grote bed staat nog wel in zijn baby kamer maar straks gaat het naar zolder naar zijn nieuwe kamer. Hier zijn we nog mee bezig om die op orde te hebben voor de baby komt.
    Hier is het dus vanaf dag 1 heeeeeel goed gegaan!

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    nou wat fijn zeg.
    knap hoor.
    en nu lekker genieten van het lekkere slapen haha.

3. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    Goed hoor! Ons meisje is nu 1 jaar en 7 maanden. Toen onze kleine man werd geboren hebben we voor haar toch een ander ledikantje gekregen. En ik denk dat ze daar ook nog heel lang in ligt. We weten wel al welk bed we willen, maar ik ben bang dat het niet goed zou gaan. Waarom weet ik eigenlijk niet. Als ze nu wakker wordt, blijft ze ook eigenlijk gewoon liggen totdat we haar halen. Ze gaat niet staan of zitten in bed. Zitten doet ze soms als ze moet huilen en staan in bed is eigenlijk zeldzaam! Daarnaast heeft het bed wat we voor haar gaan kopen nog een schuiflade met een matras erin (zeg maar een logeerbed). Dus dat zouden we ook kunnen uitschuiven. Mocht ze uit bed vallen, valt ze in ieder geval zacht.

Het geeft me nu gewoon nog een fijn gevoel dat ze nergens naar toe kan als ze wakker is!

Komt jullie kleine niet uit bed dan?

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    wat goed zeg! en enorm leuk dat hij het zo leuk vindt!

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    suya; nee hij komt niet zelf uit zijn bed. Terwijl hij het wel kan. Hij gaat wel zitten en dan roept/jengelt ie zeg maar dat ie wakker is.
    Het kleine bedje hebben we wel nog op zijn kamer staan maar hij wil alleen nog maar in het grote bed.
    Misschien gewoon gaan proberen...

6. Suya

Suya Actief lid

26 dec 2008
    235
    0
    0
    En hij is nog niet uit bed gevallen? Dat heb ik ook wel van vrienden gehoord, hehe.....dat de kleine net iets te ver doorrolt en dan..boem, op de grond!

7. Daar heb je van die rekjes voor ... kun je bij de prenatal halen ;)
    Wij hebben dat ook !
    Hoef je maar onder het matras te schuiven ;)

En anders een matras naast het bed leggen... mochten ze eruit rollen vallen ze in ieder geval zacht.

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    We hebben idd zo'n hekje gekocht bij de babydump. Ideaal...dus hij valt niet uit bed

9. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Fijn dat het zo goed gaat!
    Dat geeft hoop voor ons straks. :)
    Julian zijn nieuwe bed staat al te wachten op zijn nieuwe kamer op zolder. We moeten alleen de kamer en het bed nog opknappen en dan kan hij er in!

10. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nou hier was het drama, Esmee slaapt dus nog steeds in haar ledikantje. Trouwens ook nog niet weer geprobeerd....

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Knap hoor wij kregen het niet voor elkaar bij Daan.
    Slaapt nu weer goed in zijn ledikant.

12. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hier is het ook zonder enig probleem gegaan.
    Hij vind het geweldig en verkondigd tegen iedereen dat hij nu een grote jongen is omdat hij in een groot bed slaapt.
    Wij hebben ook een veiligheidsbedrand gezet, maar daar ligt hij eigenlijk zelfs nooit tegen.

We hebben er eigenlijk ook niets bijzonder van gemaakt. Gewoon 's avonds hem laten kennismaken en gezegd dat dat nu zijn bedje is.
    Meneer is heerlijk vrolijk in slaap gevallen.

Deel Deze Pagina