Wil niet lullig doen hoor maar als je zelfs bij Flopstars niet bij de liveshows kwam dan kan je het bij TVOH wel schudden... Dat niveau ligt zeg maar veeeeeeeeeeeeeer boven het zgn niveau van flopstars
Ach als je een beetje leuk kunt zingen kun je best meedoen hoor. Of je komt door, of je komt niet op tv. Want op tv komen haast alleen de supergoede en de superslechte, de middenmaat wordt er gotendeels tussenuit gefilterd. (oke, en ik zou henkjan niet aanvliegen of je boobs showen ofzo, dan kom je waarschijnlijk ook op tv )
Ben Saunders kwam toch ook niet door bij Popstars maar hij wint wel TVOH... Maarre Dreamz ben wel benieuwd na de youtube link
k zou wel heel graag willen....maar mn gewicht houdt me tegen. weeg momenteel 101 kilo Lijkt niet mensen schatten vaak minder, maar toch nee ik zou eerst afvallen. Terwijl ik adele bijvoorbeeld een geweldige en mooie zangeres vind!
Dat zou geen belemmering voor je mogen zijn, meid. Als ik je foto in je avatar zie dan zie ik een mooie vrouw hoor. En trouwens...bij TVOH zien ze je toch niet in het begin hihi.
Dan doe je het nog beter dan ik. Mijn zoontje zegt altijd: STOP!!! als ik een liedje begin te zingen Maar nee ik doe niet mee, dat wil ik mijn medemens niet aandoen. Maar wat zou ik toch graag een beetje kunnen zingen..
Nope maar iemand anders had het wel over een kennis ofzo En tja dat Ben bij Flopstars niet doorkwam laat zien dat ze er dus geen verstand van hebben, hoewel ik hem dus echt geen super goede zanger vindt...
Mijn zanglerares zei dat iedereen kan zingen Het moet natuurlijk wel een beetje in je zitten en het gaat niet alleen om de stem, ook al beweren ze bij TVOH van wel. Je moet ook personality en uitstraling hebben. Kijk naar Beyonce, ze schreeuwt meeste van tijd maar kan wel entertainen als een malle! Mensen denken heel makkelijk over zingen en op een podium staan, maar als je daar staat moet je ook wel wat kunnen laten zien. Als je zoals die finaliste van Flopstars, Simone ofzo, erbij staat als een zoutzak en geen emoties laat zien (zoals bij Eternal flame geloof ik dat ze zong) dan hebben de mensen daar niks aan. Ben bijv, heeft een hoge entertainment waarde, hij doet wat met het publiek, mensen blijven naar hem kijken. Dan kan je nog zo'n leuke of mooie stem hebben, maar als de rest niet klopt heb je er nog niks aan bij zo'n show
Nou, ze hadden hier net fortune cookies.....weet je wat er bij mij stond....je gelooft het nooit. "Je talenten zullen worden erkend en naar behoren worden beloond" Wahahahahahahahaha