Ik twijfel nog. Ik zou ook alleen maar mee willen doen om mijn stem te laten beoordelen en evt. les te krijgen. Daarna zou ik a la Roger (idols 1) mijn biezen pakken
Daan jij kan dat hoor!!!! Jij hebt echt een hele goede stem. Hahah zou wel een goeie zijn om dat te doen
Mijn dank is groot haha. Welk nummer zal ik kiezen? Ik kan immers weer filmpjes op youtube zetten Probleem is alleen dat ik febr. 2011 zelf een aantal dagen op de planken sta. Maar goed, als ik eerder afhaak of weggestuurd wordt lijkt me dat geen probleem Hey, nog een beter idee. Stuur jij zelf ook een audiotje in. Gaan we saampies. Gezellig!
Ik heb elke keer de inschrijfformulieren voor mijn neus, maar doe het dan toch maar niet. Durf gewoon niet! Ik zing overigens ook in een bandje en moest daar ook auditie voor doen, dat liep niet echt super, ik word dan zooo nerveus. Maar ook ik zou wel willen weten hoe ver ik zou komen.. En Leonie, die had ook al eerder met een van de shows meegedaan waarbij ze niet door de voorrondes was gekomen!
Blijkbaar ging het goed genoeg meid. Je bent toch immers 'aangenomen' bij de band? Oh, ik haat echt auditie doen. Heb het nu zo'n 5x gedaan. Alleen de laatste keer ging als een tiet, die keren daarvoor scheet ik 7 kleuren stront.
@daan neee meid hahaha ik wil echt eerst beter worden...De basis is er nu miss wel maar zoals je weet moet ik nog meer doen om mijn stem te vormen en eerst maar minder valse noten/inzet Volgend jaar oke? Dan ga ik met je mee hahaha
Het is niet zoals je denkt. Ik heb meegedaan aan Xfactor 2009 en Popstars 2010 (stond zelfs naast Dean , die was ook samen met mij bij de auditie, was erg gezellig haha ) Ik was 2 maal door, maar met een kleine twijfel. Wat er dan gebeurt is het volgende: Je krijgt een songtekst mee, die moet je binnen een half uur tot uur uit je hoofd leren. Dat leren doe je in een mega grote zaal die in 7 groepen gedeelt is. In die 7 groepen staan verschillende mensen dus verschillende nummers te zingen. Je kan je totaal niet concentreren, qua toonhoogte of nummer is het gewoon niet jouw song, en je bent echt wel zenuwachtig. Na een uur wordt je nogmaals voor de zogenaamde jury teruggeroepen. Ze zijn totaal ongeinteresseerd en vragen je het nummer te zingen die je dus in een uur tijd in je kop hebt moeten stampen samen met nog 100 andere zangers die elk wat verschillends zingen. Conclusie, je vergeet je tekst, bent nerveus en sommige toonhoogtes haal je niet. Je oefent thuis je eigen nummer die jij goed onder de knie hebt. En het grappige van allemaal is. Dat ene nummer die je moest oefenen, die dus niet lukt waardoor je niet door bent... zie je terug in die compilatie van filmpjes. Weet je wel, die waar iedereen zijn tekst vergeet, en de een valser zingt dan de ander. Grappig weetje is, veel van die mensen heb ik gezien in het echt natuurlijk en er zitten natuurtalenten bij! Maar die kregen het verkeerde nummer en waren te zenuwachtig om goed te kunnen zingen. Ik zag mijzelf dus ook terug in zo'n stukje die ze tussendoor doen. Denk je nou echt dat heel veel mensen soms een onbekend nummer met zijn allen gekozen hebben nee, die kregen ze van de jury. Ik ben er klaar mee. Ik zing nu met een zangcoach en ga binnenkort ook in een meidenkoor zingen, waar ik ook solo kan zingen Ben trots dat ik het toch op die manier kan verwezelijken! Maar bovenal wens ik een ieder die wel mee gaat doen een heel fijne dag, het is toch een leuke ervaring met anderen! Hoop dat je door bent!!!!!!
@TwistedAngel, je verhaal is een beetje zoals ik al vermoedde. Ik schrik er dus niet van. Je mag hartstikke trots zijn op het feit dat je auditie hebt gedaan en door bent gekomen. En 1 op 1 met een zangcoach daar leer je toch het meeste van. Leuk dat je in een groep gaat zingen met kans op solo's. En veel gezelliger
Vind ik echt heel lief van je! Dank je! Ach, ik ben toch 2 ervaringen rijker, zo zie ik het maar Ik ging na XFactor toch weer auditie doen voor Popstars. Het erge daarvan was ook nog. Ik moest half 3 in de middag aanwezig zijn, en was 00.00 thuis. Alle opnames moesten op 1 dag gemaakt worden. Van nance en joling en die aankondigen voor de deur en zo... opnames moesten 10 keer over of zo.. in de regen haha
Ik ben errug vaak gepusht om mee te doen.. maar nee zo´n programma is niks voor mij. En volgens mij krijg je daar ook echt zo´n afknijpschema en prestatiedruk dat t zingen niet eens leuk meer is. Ik zou dan wel weer erg graag in musicals mee willen doen maar goed dat is offtopic
krijgen wij geen voorproefje van de kandidaten hier??? ik ben wel benieuwd! maar ik ga zeker niet meedoen, ik weet wel dat als ik moet zingen ik compleet voor joker sta, ik kan helemaal niet zingen en gelukkig heb ik geen jury nodig om dat in te zien :d
Hahaha, als ik mee ga doen wordt het gegarandeerd uitgezonden...als flop van de avond Ik waag me er dus niet aan! Vriend van mij heeft meegedaan en werd compleet afgebrand, terwijl ie nu een goedlopende carriere als zanger heeft! Ik geloof het verhaal van Twisted Angel dan ook helemaal en alleen dat zou voor mij al reden zijn om niet mee te doen, zelfs al kon ik wel heel mooi zingen! Dan lijkt TVOH me nog leuker om aan mee te doen, vind het er allemaal wat professioneler aan toe gaan daar.
Ik hoef echt niet te winnen hoor. Daarom wilde ik a la Roger mijn biezen pakken. YouTube - Roger from Intwine doing U2's One at the Dutch Idols! Hij heeft mooi zijn aandacht voor Intwine gekregen. Jammer dat ze uit elkaar zijn.
Ik heb geen nummers online staan (ok een refrein ). Zal eens wat inzingen en dat laat ik het horen. Eerlijk is eerlijk, want ik liep ook steeds te zeiken bij het TVOH topic
Klopt wel, tis maar net wat ze zoeken. Als er iemand is die de markt kan vullen en jij bent net diegene die ze zoeken, maar je een gerede kans. Ook al kan je niet echt zingen, maar is je performance wel ok. Dat soort dingen.