Het onderwerp zegt het al, kan dit? even een uitleg; 4 rondes een cyclus gehad van 26/27 dgn! Nu, ronde 5, een positieve ovutest gehad op de 29e. afgelopen wo dacht ik dat mijn ongi begon, klein beetj bruin steeds. Zo begint mijn ongi, zw testen zijn negatief duszzzz maar nu de gisteren opeens weg bruinbloed! niks meer te bekennen! ik snap er niks van, wie geeft me opheldering?
Er is nooit sprake van ontpillen. Ontpillen betekent eigenlijk gewoon : wanneer je lichaam het zelf weer oppakt. De hormonen zijn sowieso na een paar dagen al uit je lijf. Het kan voorkomen dat je cyclus verandert op den duur, of je kunt zwanger zijn. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Heb je klachten?
de term ontpillen bestaat echt hoor.. ik ben al 4,5 maand gestopt met de pil maar nog steeds aan het ontpillen.. de eerste keer werd ik pas na 79 dagen ongesteld ( of wat je ongesteld kan noemen, 1 dagje wat licht bloedverlies) en tot op heden moet ik afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden, wel heb ik gewoon een eisprong.. volgens de dokter kan het maanden duren voordat alles weer normaal werkt.. maar Anniek.. ik zou nog even een paar daagjes wachten en dan weer opnieuw testen.. sommige testen pas laat positief.. anders zou ik even naar de HA gaan.. sterkte meid!
jah idd er zit niks anders op dan afwachten, misschien gaik vanavond nog ff nieuwe teste hale... wbt ontpille ben de eerste 4 rondes gewoon heel regelmatig ongi geweest dus begrijp het nu allemaal neit zo goed! Of misschien is mijn cyclus gewoon langer aangezien ik ook pas de 29e een positieve ovutest in handen heb gehad... wbt een innestelingsbloeding, dat wordt vaak wel gezegd maar er zijn maar weinig vrouwen die dat daadwerkelijk hebben.... of ik verder klachte heb? niet echt duidelijk wat buikpijn, veel last van mijn bekken {bi en fibromyalgie} hoofdpijn maja dat kan nog veel meer oorzaken hebben. alvast bedankt voor het meedenken
Wat ik niet helemaal snap. Als je de 29e een positieve ovu had dan is je eisprong de 30e of 31e geweest dan zou je toch pas rond 13/14 januari ongesteld moeten worden? of je moet een lf van 9 dagen hebben? Ik zou als ik jou was dus wachten tot de 13e. Als je al zwanger zou zijn dan zit je zowieso toch nog 5 dagen voor nod.
mijn ongi is normaal gesproken heel regelmatig. dus dan zou ik idd een lf gehad hebben van 9 dgn! maar goed waarom verloor ik bruin? maar idd afwachten, iets anders zit er niet op.
Ja de term bestaat inderdaad, maar het is niks meer dan dat je lichaam het zelf weer oppakt. De hormonen zijn na een paar dagen je lichaam alweer uit. Sommige meiden denken namelijk dat ontpillen betekent dat ze moeten wachten tot de hormonen eruit zijn.
Bruin bloed is oud bloed, dus dat kan door van alles komen. Heb je misschien sex gehad de laatste dagen? Of iets anders?
Kan een innesteling geweest zijn.. Klopt aan de data te zien ook.. Rond de 30/31 ei, en 6 januari beuunverlies ( innesteling gebeurd gemiddeld volgens dvds/boeken, etc 5-6 dagen na je ei)
nee nee ik wist dat de hormonen al uit me lijf waren maar vanwaar nu opeens een langere cyclus en nee geen sex gehad geloof ik de afgelopen 3 dgn.... en tja een innesteling..... i hope it so! maar durf niet te hopen ik ga maar verder met {on}geduldig afwachten
Gefeliciteerd meiss, zie het aan je banner echt super leuk! Hoeveel dagen na je nod zat je toen je teste? Liefs