Me moeder wil graag met mij en misschien me zusje naar een kerstmarkt in duitsland. Nu zien we vele keuzes en vragen we ons af welke het leukst, gezelligst of groots is.....iemand ervaringen met de kerstmarkten in duitsland? -oberhausen -bremen -munster -oldenburg
Los van de kerstmarkt vind ik de stad ook erg mooi, lekker om te winkelen. heerlijke eet tentjes. En de kerstmarkt is door de hele stad verspreid. Succes met je keuze tis sowieso heerlijk natuurlijk
er is hier helaas geen opstap plaats voor na dusseldorf. Ben al even druk aan het zoeken of er toch een is die er heen gaat. Heb zelf helaas geen rijbewijs vandaar dat we met een busreis gaan...
oberhausen is ook mooi en je hebt er een groot winkelrcentrum natuurlijk kun je je lekker opwarmen en de verziering is er echt geweldig beetje amerika achtig. anderen nooit geweest staan dr nog zat op de agenda haha ook munster is trouwens erg mooi. maar de winkels daar zelf zijn erg prijzig
ik kan bij geeneen een opstap plaats vinden voor na dusseldorf dus het zal hier waarschijnlijk oberhausen worden.
Düsseldorf is ook mijn favoriet! Overhausen is ook super, met groot winkelcentrum, maar je hebt er niet de sfeer van een oude binnenstad.
mijn favoriet staat er niet bij dat is keulen. meerder kerstmarkten verspreid door de stad heen. is met de trein goed te doen. niet duurder dan een busreis
Bij ons is absoluut Dusseldorf favoriet, ook omdat het zo'n mooie en leuke stad is! Op twee staat Keulen, groter wat meer verspreid en daardoor vind ik iets minder sfeervol. Veel winkels en restaurants ook. Oberhausen was best wel leuk maar niet super bijzonder en ook niet zo heel groot. Het winkelcentrum is voor een keertje wel leuk maar heeft weinig aparte winkels vind ik, erg jammer. (De Starbucks maakt gelukkig weer veel goed! ) Kortom, als Dusseldorf niet kan ivm vervoer dan zou ik voor Keulen kiezen, wordt vast een top dag!
bedankt voor jullie ervaringen! we moeten er maar eens over nadenken waar we heen gaan, het is nog niet zo ver gelukkig haha..... mochten er nog meer zijn met ervaringen dan hoor ik die graag!
Ik ben een tijdje geleden naar Munster geweest maar dat vondt ik persoonlijk heel erg tegenvallen! Vondt de markt erg klein en echt leuk winkelen vondt ik het daar ook niet..