Ik had even een vraagje. Ik ben 7 juli voor het laatst ongesteld geweest. Die maand daarvoor was mijn cyclus 45 dagen ongeveer. Ik heb op 22 augustus de laatste keer sex gehad (daarna is mijn man op vakantie gegaan). Nu heb ik vrijdag 6 augustus getest en die was negatief. Toch had ik het gevoel dat ik wel zwanger kon zijn. Ik heb maandag 9 augutsus opnieuw een test gedaan en toen kwam er toch echt zwanger te staan. Nu heb ik gisteren een echo gehad (al zo snel omdat ik al eerder een miskraam heb gehad) en toen bleek er wel een dooierzakje te zijn en zou de zwangerschap ongeveer 5,2 weken zijn. Ik weet dus bijna zeker dat het niet goed is. Ik moet over een week terug komen. Zou 5,2 weken wel kunne kloppen? Ik weet het niet meer. Ik voel me wel zwanger. last van mijn borsten, moe, veel honger, maar toch niet veel kunnen eten. Soms een beetje misselijk. Moet ik hoop houden??
hoi, als je een cyclus hebt van 45 dagen zou het kunnen, maar als je (ik neem aan dat je 22 juli bedoeld, geen 22 aug) voor het laatst sex hebt gehad, dan zou de zwangerschap wel verder moeten zijn. Als je dat echt zeker weet van 22 juli geef ik je weinig kans. Zolang de zwangerschap nog in stand is, zoals bij jou, dan kun je last blijven hebben van symptomen. Het blijft nog even spannend nu. Ik neem aan dat je een vervolgafspraak hebt voor een echo? Mirjam
ik moet eind van de week terug voor een echo, maar dan niet bij de vk, maar bij een egografisch centrum (hoe je het ook schrijft). De vrouw die de echo maakte bij de vk zei wel dat het positief was dat er een dooierzakje te zien was. Wat bedoeld ze daarmee? Ik lees ook van meerdere dames dat je eitje langer kan blijven rond zweven voordat het zich nestelt is dat zo?
hoi, ja een dooierzakje is in elk geval het begin van de zwangerschap. Als je weer gaat moet je een kloppend hartje kunnen zien. Succes! Mirjam
Ik hou het niet uit en heb nu morgenavond al een afspraak voor een echo. Dan kunnen ze tenminste zien of het vruchtje gegroeid is of niet.... Dan zou iik volgens hun berekening 6 weken en 1 dag zijn! Ben benieuwd, maar vrees het ergste!