Gaat het door of niet,spannend.

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    hier kriebelt het aardig. mijn vaderen zusje rijden mee als de tocht der tochten komt. me vader heeft hem al 2 keer uitgereden. dus bij mij leeft het weeldegelijk. woon in het zuid westen

2. Nou, okay, ik zal toegeven; Ik ben er blij mee dat iedereen over de elfstedentocht praat, en niet over carnaval! Dat is nog veel gruwelijker! Volgens mij ben ik gewoon niet zo'n traditioneel persoon :p

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zondag nog steeds dooi. Oooooh spannendspannendspannend!

1 van de moeilijke gedeeltes, de Luts:
    Sneeuwvegen ijs Luts bij Balk 6 februari 2012 - YouTube
    Dat geeft moed!

Alleen het stuk rondom Koudum is k l o t e . Wellicht dat ze er om heen kunnen . Net als van Stavoren naar Hindeloopen. Niet over Molkwerum, maar binnendoor.

Er vliegen hier helikopters met schijnwerpers overheen, cameraploegen etc. Pffft.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier ook....dacht misschien een schaatser vermist ofzo...

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee route verkennen. Ze vlogen ook over het IJsselmeer. Denk dat dat een serieuze alternatieve route is.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou ik zag net bij helga van leur dat er grote kans is dat het zondag gaat dooien en flink ook... maar ja zondag... dan zijn de voorspelling wel erg ver weg...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, en de nieuwe pluim ( is voorspelling ) geeft dooi aan het einde van de dag (zondag ) aan ipv de gehele dag.

Ooh nagelbijten hier.

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Waarom zo laat dan..hebben ze toch de hele dag voor gehad?
    Vond het een beetje eng, aangezien mijn mannetje aan het hardlopen was en aan de late kant was, hahaha!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Omdat ze 24/7 bezig zijn. Ze zijn de hele dag al aan het vliegen.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik gok dat het vrijdag moet gaan gebeuren. Anders gebeurt het denk ik helaas niet.

Duim duim

11. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Kom net dit tegen Elfstedentocht | Ster
    Daar lijkt de ster idd op vrijdag in te zetten. Denk dat vrijdag misschien net iets te vroeg zal zijn..zaterdag misschien.
    Na zaterdag heb ik ook m'n twijfels of het nog wel kan met dooi in vooruitzicht. Maar wie weet.

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou hier in leeuwarden heeft het in ieder geval weer goed gevroren, het is nu -9! Vannacht minstens -14...

13. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    hier -14 vanmorge

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

De dooi komt erin zeggen ze nu, dus als ze wat willen moeten ze er nu echt mee gaan beginnen......

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vanaf zaterdag gaat het dooien. Ik denk dat we het net niet gaan halen... Als ik hoor dat er in het zuiden nog maar 4 cm ligt gaan ze het echt niet redden in 3 dagen tijd...

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja ik denk het gewoon. Vrijdag, of niet.

Maar vannacht en vanochtend was het flink koud en heeft het ook flink gevroren...

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Het heeft vannacht idd goed gevroren,alleen is het niet overal even koud geweest.Bij de luts mag het wel een paar nachten -20 vriezen,wil je dikker ijs krijgen.
    Ik vermoed dat we het niet gaan halen,er moet denk ik een wonder gebeuren.

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik denk ook dat we het helaas niet gaan halen dit jaar....het was hier zo net -17 (zit in het noorden van friesland of noordwest haha sorry ben een leek op dat gebied!)

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik woon ook in het noordwesten van friesland en is hier ook nog min 15, gaat de goede kant op dus. Ik ga uit van vrijdag of maandag. Weekend doen ze niet, wordt het hier veel te druk:p

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    supernurse maandag wordt het al weer 5 graden ofzo dus dat geloof ik niet. Het wordt of vrijdag of niet.
    Maar dan moet het zuiden nog wel even een stuk aanvriezen en ze kregen het niet geveegd geloof ik. Zag op het nieuws dat iemand er met een veegauto doorheen gezakt.

Deel Deze Pagina