Ik vertrouw op de Rayonhoofden. Ik zie dat ze alles op alles hebben gezet ( ik ken er zelf een paar ). En ondanks dat ik van mening ben dat ze het nog best 2 dagen af hadden kunnen wachten, respecteer ik dit besluit. Veiligheid voor alles! Maar, de deur is nog niet helemaal dicht. We wachten de komende dagen gewoon af. En OOIT komt 'ie er weer!!
Oh en ik vind het fantastisch dat er zoveel mensen zijn komen schuiven. Al die ellende rond om ons, oorlogen etc., maar hier in Nederland helpen we elkaar nog wel als het nodig is! Dat geeft vertrouwen.
Ben benieuwd laat je het even weten hoe het was. En ji veel schaats plezier zit er voor mij niet in ceel te bang dat ik op mijn buik val
Ach... zolang het nog winter is, is er nog een kans! Ik laat de moed pas zakken als al het ijs verdwenen is
Meld wel even hoe ie het gehad heeft , en mis weet hij dan ook meer of het door gaat. Ik zal plezier maken , jij blijft van het ijs want jij draagt een pracht wonder .
Jammer zeg. Ik ben wel blij dat ze ons vanavond al uit ons lijden verlost hebben en ons niet nog langer in spanning hebben gelaten, haha. Ik vond de persconferentie heel goed, trouwens! Die mannen laten zich niet van hun stuk brengen voor alle media-aandacht en druk! Prima hoor. En de ijsmeester heeft gelijk: er liggen prachtige stukken schoongeveegd ijs in Friesland. Ik denk dat ik daar zaterdag maar eens ga genieten. Hier in Brabant ligt ook prachtig ijs... onder een laagje sneeuw. We zijn vanmiddag gaan schaatsen, maar het was zoeken naar een stuk schoongeveegd ijs. Uiteindelijk in België terecht gekomen. Mooi gebied en best lekker geschaatst, ondanks hobbelig ijs en drukte. Maar ik wil toch wel eens een stukje Elfstedenroute schaatsen, dat heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt mij wel mooi om bij het Elfstedenmonument te schaatsen. Ik heb hem nu alleen een keer 's zomers gezien. Toen viel er niet veel te schaatsen. Weet iemand hoe het ijs daar nu is? Het ligt wel in het "goede" deel, dus het zou zeker dik genoeg moeten zijn. Maar is het ook schoon ijs?
San@ Jij wilde weten hoe manlief het gehad heeft . Hij heeft het leuk gehad hij was om 12 uur weer thuis. Was een leuke ervaring sneeuwschuiven. hij is ook op de radio geweest radio noord. ik heb dat gemist jammer genoeg. Nu hopen dat het geholpen heeft zodat de rit door kan gaan. En toch weer een dagje geld moet je maar denken he!
O leuk en zelfs op de radio geweest dat is helemaal grappig. En geld is altijd wel fijn om iets extra te hebben. En hoe ging het scgaatsen dan? Groetjes san
Ik ben niet aan het schaatsen geweest manlief was eerder thuis dus mijn vader hoefde me niet op te halen. en we wilden samen gaan schaatsen , maar de vaatwasser begaf het allemaal water grr . Mijn mannetje zit in de ww dan gaat er vaak wat stuk , hadden net alle zorgen onder het ijs gegooid pff. Het geld wat hij verdiend heeft vandaag word betaald door uitzendbureau waar hij voor werkt. Nou ja in de ww moet je het wel krijgen trouwens wat een gedoe . Maar dat is een heel ander verhaal . Dan ijs laten we het daar maar op houden dan.
O das minder vaatwasser stuk . En dat komt altijd ongelegen. Weet hoe het is in de ww helaas hier zit ik ook in de ww en pppfff wat een geklooi mag je ergens op gesprek komen o u bent zwanger ja en mankeert me verder niks maar helaas niemand wil me. Hopelijk heeft je man snel werk.
Man lief is door het winter weer thuis . Afwachten nog of ie ww krijgt door ie wel een contract heeft is het extra moeilijk. En ze kunnen daar niet lezen hij heeft er uitleg bij gedaan. Nog snappen ze het niet grr .
Ze gaan nu ook bekijken of ze de gemalen na zondag weer aan gaan zetten. Dus dan is het ijs snel weg...jammer hoor! Maar...van het weekend nog even genieten van het ijs!