Thuiswerk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladylittleangel, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Meiden ik heb hulp nodig....

Ik kan helaas niet meer gaan werken op mijn huidige werk, ik werk in de verzorging en er moet flink bezuinigd worden.
    Aangezien ik gediplomeerd ben, ben ik dus duurder als een niv. 2 oid, en dus kunnen de niv 2 mensen wel meer werken...stom hé

Nu wil ik graag thuis, via internet ofzo, wat bijverdienen, heeft iemand tips?

Groetjes

2. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Je kunt mails e.d beantwoorden voor geld dacht ik zoiets heb ik gelezen. maar ik heb er zelf geen ervaring mee... Maar hier op het formum heb ik er vaker over gelezen dus er zullen vast wel wat dames zijn die je verder kunnen helpen ;)

Succes

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zoek ook al een tijdje thuis werk, dus ik lees even mee

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik wil ook thuiswerken dus dan kan ik ook even meelezen vind je toch niet erg he?

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  6. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Leuke link nickyz

Ik heb meteen gebeld :)

7. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi hoi,
    ik ben sinds kort parfum gaan verkopen. dat is echt leuk om te doen. je kijgt een map met luchtjes thuis en kunt gaan verkopen. dus proberen zo veel mogelijk mensen te prikkelen. ik neem bv die map mee naar verjaardagen en heb een eigen site gemaakt.
    je kunt je eigen tijd indelen. je moet het echt van mond op mond reclame hebben.
    en vind je het niks na bv een maand kun je er zo mee stoppen. je zit nergens aan vast en hoeft niet een bepaald aantal luchtjes per jaar te verkopen. ligt helemaal aan jezelf.
    ik ben heel blij dat ik dit erbij kan doen.
    als je interesse hebt pb me dan even.
    ik kan je aanmelden.

8. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ook voor meer info mag je natuurlijk pben :D

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik kijk ook even mee :)

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Emails beantwoorden ( wat veel aangeboden word op internet ) moet je NIET op in gaan, dat is allemaal doorgestoken kaart .. Ben hier een aantal jaar zelf ook mee in de shit geraakt.. Je koopt dan een start pakket waar ( volgens hun ) alles staat ingeschreven hoe je dan de emails moet beantwoorden ed maar als je dan het start pakket krijgt en opent staat er in hoe je dat pakket weer door moet verkopen, je verkoopt dus eigenlijk lucht ..

Je beantwoord dus wel emails maar die mensen moeten dan wel je pakket kopen wil je wat verdienen ..

Wat Muppie zegt is idd erg leuk werk en zeker aan te raden !

11. chantal1984

Het is dat mijn Chatbox nog niet echt loopt anders had je zo bij me kunnen werken :)

12. Rose1982

Zit wat op internet te kijken en zie zoveel staan maar overal moet je je aanmelden enzo! Ik vraag me af of het allemaal wel te vertrouwen is.
    Hier zat ik ook al naar te kijken?
    gratis aanmelden - Thuiswerkbank.nl

13. chantal1984

Sites waar je je gratis moet aanmelden is leuk, maar zodra je dan vacatures wilt inzien moet je een nummer bellen ( €1,30 pg ) en dan krijg je een code en dan kan je ze inzien, is alleen zo jammer dat het gewoon nep is en ze je dus elke keer alleen maar laten betalen ..

14. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    klopt wat chantal zegt. ben ook een tijdje voordat ik met parfum bezig ben gegaan op zoek geweest naar een thuisbaan via internet. maar het is allemaal nep. heb me aangemeld voor thuiwerkbank (is dat geloof ik) maar dan krijg ik elke keer mail met nieuwe vacatures maar zodra ik ze wil zien moet ik betalen. en dan heb je nog helemaal niks. ben dr gauw mee gestopt. en net zoals dat je mails moet versturen en echt heel veel geld kan verdienen. tik het eens in bij google en ik kwam erachter dat het allemaal oplichterij is.
    kijk uit wat je doet.

15. Rose1982

dankje wel voor de tip:) daarom zei ik net al, het ziet er allemaal leuk uit maar vertrouw het echt niet.

16. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    Hoi Meiden,

ik heb ook leuk thuiswerk..parfum verkopen..info? PB me..

gr.

17. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Het enige wat ik doe aan verdienen op internet is moneymiljonair. Dat is gratis, maar is geen echt thuiswerk. Je opent mailtjes, meld andere leden aan etc. Als je geluk hebt, heb je eens in de 2 maanden een klein bedrag op je rekening. Maarja, het is wel leuk, want je hoeft er niet veel voor te doen :).
    http://www.moneymiljonair.nl/?u=813995&c=nl&rt=2

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Tis dan wel niet echt werk, maar je kunt je laten aanmelden bij Nipo. Online vragen invullen en zo sparen voor bonnen (blokker/bol.com/free record enzo) Staat geen datum op dus als je ze allemaal spaart heb je een goedkope verjaardag/sint...wat je wilt.

Owja, bedenk mij net, volgens mij kun je bij het Nipo ook telefonisch enquêtrice worden. k dacht vanuit huis. Weet t niet meer zeker hoor.

19. chantal1984

Heb je dan niet dat je door alles en iedereen ook word gebeld als je al die dingen invult ?

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    nee, daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Ik doe het al een jaar of 8.
    Alleen Nipo heeft je gegevens, en die verwerken dat in een verslag voor hun klant en dat krijgen ze. Niet de gegevens van de mensen die de vragen invullen.

Deel Deze Pagina