Komt dat nou eens goed uit hahaha... Ik vind het knap dat je nog naast hem kan liggen zonder een kussen op zijn gezicht te slaan!
ok, dus sinds dat je het weet heb je het af kunnen houden. Ik zou dus echt niet met zo iemand nog kunnen vrijen. Zou denken dat hij tijdens het vrijen dan aan die ander denkt. gelukkig ben je ongesteld
oh echt meid dat meen je niet... als je zelf al zo'n instelling hebt wat doe je dan bij elkaar??? het is toch fijn om te vrijen als je echt van elkaar houd
kan ik me echt goed voorstellen hoor, zou dat ook zo doen als ik in jou situatie zou zitten. Buiten dat ik hem al had buiten gezet, maar dat laat ik even terzijde.
jeetje meid wat een kl*te situatie, ik vind het super knap dat je het zo opneemt ik had hem allang de deur uit gegooid. ik wil je voor morgen in ieder geval heel veel sterkte en succes wensen en net wat de andere meiden zeggen jij en je kindje verdienen veel beter!
Hej amvr, Ik heb ook het hele topic gevolgd. Wat erg dat je zoiets mee moet maken. Ik wens je heel erg veel sterkte morgen!! Knuf
Heb niet alles gelezen, groot gedeelte wel trouwens... Maar ik wil je morgen heeeel erg veel sterkte wensen... vreselijk wat een ***situatie Knuffie voor jou en je kleintje!!
Heb ook hier eens gelezen en amaai! als dat mijne vent was....ik gaf hem een slag met de deegrol en jaagde hem buiten laat je niet doen je kan en zult beter krijgen...zorg er nu maar voor dat jehem goed doet verschieten! geef hem de schrik van zijn leven!!laat hem in zijn broek poepen ! 8) veel moed morgen xxx
Ik heb net even het hele topic gelezen.. en jeetje wat een eikel!! ik vind het echt vreselijk dat ie jou en je kindje dit aandoet Weg ermee!!! jij en kindje verdienen echt beter! Heel veel sterkte morgen!