gaat het gebeuren?!

Discussie in 'De lounge' gestart door amvr, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    :$ Wat een verhaal zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen vandaag en de komende periode.

Ik hoop dat jullie zo verstandig zijn om jullie kindje niet bij al deze ellende te betrekken. Breng hem/haar naar familie/vrienden ..

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ook van hieruit veel succes en sterkte toegewenst!
    Ik heb er voor de rest geen woorden voor...

3. egeltje

egeltje Actief lid

14 sep 2006
    200
    0
    0
    Sterkte zeg, wat een ellende:$
    Ben benieuwd hoe het gaat verlopen vanavond...

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    jeetje zeg lees net alles wat een stomme sukkel. Word al onpasselijk van het idee van die geile praatjes, ken je nagaan het daadwerkelijk doen brrrr. Heel veel sterkte! Laat je het weten? we denken aan je

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Lieve help, daar moet je toch niet aan denken! :$ Wat een achterbakse vent is dat zeg!!!! Heel veel sterkte vandaag, en wijsheid met alles wat er (hopelijk niet!) gaat komen...

6. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ik zou hem toch eens goed waarschuwen, gewoon zeggen dat als hij 1x vreemdgaat hij zijn koffers kan pakken en zijn gezin kwijt is. Dat berouw na de zonde komt.

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou laat hem maar de fout in gaan,sorry hoor maar hij moet nu toch al gaan denken van dit kan niet,en waarom zou ze hem moeten gaan waarschuwen,het is een volwassen vent

8. Seth

Seth Niet meer actief

Ik vind hem al "de fout in gegaan".....;)

Andere vrouwen opgeilen.... is al fout...
    afspreken..... is al helemaal fout.....:x

Wil al zeggen dat hij "elke keer een stapje verder gaat..."

9. Helemaal mee eens! Dit soort dingen moet je niet proberen te voorkomen??Het feit dat hij het van plan is om te gaan doen moet al genoeg reden zijn om hem lekker met zn boeltje op straat te zetten.
    Je wilt toch een vent die voor jou en je kind gaat??En niet 1 die twijfelt.. Opgedonderd met zulke mannen.. Ik heb er zelf zo 1 gehad en geloof me het is zo lekker als je die stress niet meer hebt!
    Heel veel succes nogmaals!

10. Writer

Writer Niet meer actief

het lijkt wel een spannende serie iedereen afwachten wat er gaat gebeuren.niet lullig bedoel hoor.vind knap dat je met je eigen ogen wilt zien , want idd als je eerder had verteld dan had je spoken gezien en het was maar ouwehoer:(

heel erg veel sterkte , je bent zo 'n vent beter kwijt, vertrouwen ben je voor altijd al kwijt dus dat zal niet zo snel goed komen

knuffel x

11. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Heyy!!!

Ik zou hem VOOR de afspraak al lang confronteren! Gewoon voor de keuze stellen: Jij of een vrij leventje dat niks betekent!
    Snotverdorie zeg ik zou me toch pissig zijn! Ik ben nu al pissig moet je na gaan als het mn eigen man zou zijn!!!

Ik zou hem flink de wind van voren geven, denktie dat je dom bent ofzo en hem niet een beetje beter kent dan hij denkt? Dat hij denkt dat dit echt kan!
    Wat heeft hij voor smoes waar hij vanavond heen gaat?

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou idd,dan denkt hij straks van owh mij vrouw heeft mijn door,dus ik moet het nu nog stiekemer gaan doen

@Seth en ja hij is de fout al in gegaan om zich op te geilen aan andere vrouwen gats ik zou echt diep verdrietig zijn als mijn dat zou doen

13. Toch is het heel erg goed voor zo'n 'man' om eens goed geconfronteerd te worden met echte feiten! Laat hem maar onwijs betrapt worden en zich schamen(als die een geweten heeft)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ben idd ook wel benieuwd na wat voor reden hij aan jou heeft verteld wat voor afspraak hij heeft..
    Dit kan toch echt niet!
    Meid zet em op hoor!!

Hou ons op de hoogte!

xx

15. caroline16

caroline16 Niet meer actief

jeetje wat een verhaal zeg!
    heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat er voor jou nu een hoop duidelijk word.
    ik weet dat dit soort situaties heel moeilijk zijn, dus ik snap ook hoe je je voelt.

sterkte! xx

16. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Jeetje meid wat een verhaal
    Heel veel sterkte voor vandaag

liefs daphne

17. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Jeetje, ik heb alles gelezen en ben echt perplexed!

Ik snap die mannen niet meer hoor....!:x

Ik hoor de laatste tijd alleen nog maar over mannen die hun gezinnen in de steek laten.

Ben benieuwed wat je gaat doen.

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik ben toch wel erg benieuwd zeg, hoe het af loopt... Niet omdat ik erg nieuwsgierig ben, vind het vooral erg rot voor je en je kleine...Dit is echt zo zwaar klote!

19. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

heel veel sterkte meissie
    het is niet niks hoor

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat een lage streek... Verschrikkelijk hoe je je nu moet voelen, ik wens je heel veel sterkte en laat je niet 'ompraten' oid dat hij van jou houdt, maar de spanning mist ofzo. Gadver, ik zou echt gruwel gevoelens hebben, als hij me dan aan zou raken. KOP OP meis !!!

Deel Deze Pagina