Je topic is al goed bekeken zeg, al bijna 12.000 keer. Veel sterkte vandaag! Al had ik het zelf toch echt niet zover laten komen.
hey meiden, ben klaar met werken en krijg een lichte zenuwinzinking volgens mij.. heb t erg warm en kan wel kotsen heb zwaar klote geslapen.. hij heeft gezegd dat hij langer moet werken.. nou jullie horen van mij bedankt voor alles
OMG hij gaat het dus echt doen ook nog. Pffff wat erg dit zeg. Hou je sterk meis. Ik ben zo benieuwd of je die hufter te pakken krijgt. Ik hoop het zo en dan voor je zelf kiezen he. dikke knuffel en veel sterkte.
kan me voostellen dat je klote geslapen hebt! en dat je nu een zenuwinzinking hebt lijkt me niet zo vreemd de emotie“s gieren door je lijf, maar wat ik toch afvroeg zou hij de auto van je vriendin niet herkennen?? ben heel benieuwd hoe dit afloopt! ik hoop voor je dat het alemaal meevalt dat hij in iedergeval niet met haar het bed induikt! het is al erg genoeg dat hij een ander heeft lpopen opgeilen sterke meis de komende uren en probeer je nog rustig te houden als hij straks thuis is zou jammer zijn als hij door zou hebben dat je het misschien weet.... wat vind die vriendin ervan?
Meis wat erg! Heb net de rest gelezen ik leef echt met je mee! Wat lijkt me dit erg zeg. Sterkte ermee!
Zou wel lachen zijn als die andere vrouw niet eens komt opdagen. Misschien is het ook wel 1 van hier op het forum, heeft ze alles gelezen. (dr zitten hier soms mensen bij ) Succes vanmiddag! Ga je hem wel op dat afspraakje confronteren? Of daarna pas?
Jeetje meid, je zit echt in een kl*te situatie. IK wens je echt heel veel sterkte voor vandaag en de tijd die komen gaat. Denk in ieder geval goed aan jezelf en je kindje!! Liefs, Wup
Jullie geloven dit verhaal toch echt niet he Ik denk dat amvr jullie voor gek houdt omdat ze weet wat voor sensatiezoekers jullie zijn hahahah. Hey kom op niet zo naief doen
Nee hoor krokus niet dat ik haar ben (gelukkig niet) maar ik kwam wat rondneuzen op deze pagina en kwam dit tegen. Vond het wel grappig hoe mensen op internet zo voor de gek gehouden kunnen worden
Tja je weet het natuurlijk nooit of het echt waar is wat mensen hier neerzetten maar ik vond het verhaal toch wel redelijk geloofwaardig overkomen.
Dit geloof ik niet, je hebt je vandaag aangemeld, leest dit en gaat er meteen van uit dat wij sensatiezoekers zijn en dat we dit verhaal niet moeten geloven. Wil graag van je weten waarom?
Ik vind het ook wel geloofwaardig. En als het niet waar is hebben we een aflevering ATWT/GTST gevolgd