Ben jij haar vriend? Of die andere vrouw? Ik geloof er geen reet van dat je je speciaal op deze site hebt aangemeld om ons even onder de neus te duwen dat wij 'sensatiezoekers' zijn.
En ik geloof ook niet dat iemand die al lang op deze site komt (zoals ze zelf zegt), maar nu onder een andere naam, ons op die manier voor de gek zou houden. Zou wel héél flauw (om niet te zeggen belachelijk) zijn.
whahahahah ja dat wel. zit me eigenlijk te ergeren aan die Kardelen, maar die reacties van jou maken me wel aan het lachen
ben het helemaal met je eens hoor. Erger me dood hier en ik moet dadelijk naar de zwemles van mijn zoontje en dan mis ik weer de helft hier.
En ik was eigelijk van plan een dutje te gaan doen...nou ja, straks maar wat vroeger gaan slapen. Ik wil niks missen, ben tenslotte een sensatiezoeker.
Wie ?? Ik raar??? Jullie zijn degenen die hier de hele dag zitten af te wachten of er nog wat gaat gebeuren alsof jullie nix beters te doen hebben. 100 % dat jullie hopen dat er echt wat gaat gebeuren vanavond. Spannend is dat he
lig helemaal in een deuk hier. Mannetje belde net of we vanavond gingen shoppen in eindhoven. Ik zeg neeee kan niet hoor, moet een topic volgen. Ging hij niet mee akkoord, dus nu mis ik nog veel meer. pfffff
Moet wel eerlijk zeggen dat ik even dacht dat dit dezelfde meid was als van een tijdje terug.. (euhm, die ons attendeerde op dat blog van Manische mama of dergelijke en hier al bekend was van vroeger).. Maar goed.. ik geloof best dat het waar is.. al zal het beter zijn voor ts wanneer dit allemaal een sprookje zou zijn.
Nou jij hebt anders ook de moeite genomen om dit hele topic door te lezen, een account aan te maken en nog te reageren ook.. dus jij bent vast ook niet zo druk in je leventje
Trouwens, als je niks nuttigs te melden hebt hier kun je beter jezelf weer afmelden van het forum. Erger me kapot aan jou.