Sorry elmo lees het nu pas, had niet verder gekeken Amvr jij hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor meis. Maar wel fijn dat Elmo nu ook weet wie je bent. Heeft niemand niks meer te klagen (deed ook niemand behalve iemand die zich nu rot ergert omdat ze geen reacties meer kan plaatsen )
@Kardelen,hahahaha en volgens mij ben je iemand die er van houd om ff iedereen aan denken te zetten of het wel of niet echt is,pfff echt,je bent zeker een man,
zo even niet gekeken en dan meteen zoiets raars ertussen. denk niet echt dat de ts daar nu op zit te wachten, maar gelukkig is t opgelost. t is zo aprt he dat je de hele dag zelf in spanning kan zitten voor iemand die je helemaal niet kent. dat bewijst maar weer eens wat een saamhorigheid hier op t forum heerst. geweldig! ts nogmaals heel veel sterkte!
hey amvr , nogmaals duizend maal sterkte.... fijn dat je zon geweldig liever vriendin / zus hebt... wij denken met zijn alle aan je... en die ene zielige persoon die hier geen reet te zoeken heeft moet zijn eigen id maar is bekend maken ik praat liever face to face met mensen die zo tering kut gemeen zijn dan kun je pas dingen oplossen maar ga geen dingen uitlokken zonder te laten weten wie je bent want daar kunnen we niks mee....... dikke vette knuffel voor je.......
Laten we TS respecteren en géén aandacht besteden aan onbelangrijke zaken zoals een 'onrust stoker'. TS heeft al onrust genoeg, en verdient het niet om dat ook nog eens op een draadje terug te vinden waarin zij juist haar hart wil luchten.
gewoon links laten liggen maar kon het even niet laten om toch even een reactie te geven Maar als ze iemand via Ip adres kunnen zien dan moet ik toch al met veel ip adressen erop zijn geweest?? Ik zit bijna bij iedereen erop en vriendinnen van mij zitten ook op zw-pagina en soms zitten we samen als we op bezoek bij mekaar zijn op zw-pagina. Dan is het echt van: heb je dat al gelezen?? nee.. en dan word de pc gepakt en word er soms wel eens een uur lang over gesproken
Vanzelfsprekend! Ik hoop nog steeds dat hij het niet doet! En ze samen kunnen praten over zijn uitspattingen op het internet!
heb je helemaal gelijk in... ik ben hier ook al dagen alleen om amvr een hart onder de riem te steken tips te geven en advies net als jullie... maar zon onrustzaaier moet gewoon of weg blijven of nu ter plekke hier voor mijn neus komen staan...
nou zeg...ben even boodschappen doen en er heerst een ware rel! Arme amvr... Tjee.komt nu wel heel dichtbij he...En hoop echt dat je niet denkt dat we je volgen omdat we sensatiebeluste meiden zijn hoor!!! Leef echt met je mee!! Hoop dat wij hier je kunnen helpen als je niet weet wat je moet doen of als je het even niet meer zitten...en al kennen we je niet persoonlijk, je ziet hoeveel posts er al op dit topic zijn!Je kunt hier genoeg steun verwachten hoor!!! x
in een goede relatie en als er nog spraken is van houden van kan altijd gepraat worden alleen jammer dat ze heel veel vertrouwen kwijt is en hij heeeeeeel maar dan ook heel lang en hard zijn best doet om dat vertrouwen terug te winnen ..... maar het allerliefste hoop ik dat ze onderweg haar echte prins op het witte paard tegen komt, er bij hem achterop springt en samen voorbij die vent komen die meent zijn lul achter na te moeten lopen ......... dat zou mooi zijn zeg!!!!
we leven allemaal mee toch? anders zou je ook niet steeds terug keren op deze topic... en we gaan met zijn alle kei hard voor haar duimen...........