gaat het gebeuren?!

Discussie in 'De lounge' gestart door amvr, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ja je kan op de achterbank gaan liggen bij je vriendin ofzo....als je het zo ver wilt laten komen zou ik er ook bij willen zijn...
    Maar echt heel erg rot voor je dit allemaal hoor!

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Wil je het wel zo ver laten lopen allemaal? Je weet dat die waarschijnlijk vreemd wil gaan maar nog niet heeft gedaan.

Zou je dan niet samen naar de theapeut gaan of er over praten om het allemaal voor te zijn? Want als die vreemd gaat is je kindje zijn papa kwijt en jij je man wat ook wel logisch is natuurlijk maar je kunt het nu nog voor wezen!

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Dit.. waarom zou je het zover laten komen? :$Waarom niet gewoon vertellen dat je ontdekt hebt en praten?

Tuurlijk ik snap dat het onwijs kut is, en hij is ontzettend fout bezig, maar waarom op deze manier nu hem gaan volgen enzo.. het zal wel aan mij liggen maar dit zou nooit in mij opkomen.:(
    Confronteren die hap en dan is aan hem de keuze wat hij er mee doet (en wat jij er al mee doet dat hij dit überhaupt van plan is).

Succes en sterkte wat je ook doet en hoe het ook loopt.

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik zou echt niet zo lang mijn mond kunnen houden. Ik had hem al lang op het matje geroepen.

5. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

sterkte, maar ik had hem er allang uitgeschopt!

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Oh wat erg zeg! hadden jullie al relatieproblemen? Of komt dit als donderslag bij heldere hemel?

Sterkte!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wat rot voor je zeg :( Weet niet wat ik zou doen hoor, dat weet je alleen als je in dezelfde situatie terecht komt.. voor beide dingen (nu aanspreken of afwachten) zijn wat te zeggen. Als je hem nu aanspreekt schrikt ie misschien wel, maar dat wil niet zeggen dat hij het geen 2de keer zal proberen en die keer zal hij wél voorzichtiger zijn en gebeuren er misschien dingen waar je helemaal geen weet van hebt.
    Aan de andere kant, na zo'n afspraakje weet je wel direct zn ware aard en kun je hem zonder speculaties of vermoedens het huis uit gooien.
    Succes meis, tis nooit leuk als je maatje het niet zo scherp neemt met trouw zijn.

8. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Wat de reacties over eruit trappen betreft. Dit is vaak veel moeilijker en genuanceerder wanneer je zelf in die situatie zit. TO heeft een kindje bij deze man. Voorlopig heeft meneer zichzelf zitten opgeilen (heel erg fout, kwetsend, en beschamend!) maar is nog geen relatie met dame in kwestie begonnen.

Dus in mijn opinie, kan dit misschien nog gered worden. Misschien ook niet, misschien is TO teveel gekwetst door wat er reeds gebeurd is. Maar misschien valt er, misschien met therapie zoals al geopperd werd, nog iets te redden. Ik zou dat iig willen proberen en er heel erg hard voor willen vechten. Maar afwachten, bespioneren, etc., zou ook niet mijn ding zijn. Huppa, meneer met beide benen op de grond, confronteren die hap!

9. Lillies

Lillies Actief lid

19 aug 2009
    139
    0
    0
    NULL
    Enschede
    Hm, nu ik het teruglees, misschien reageer ik wat fel... Is niet de bedoeling. Maar ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten en dus misschien niet helemaal voor rede vatbaar... Daarbij komen nog fijne zwangerschapshormonen ;)

Iig sorry als ik iemand beledigd heb...

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben het helemaal met je eens Lillies.

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmm, moeilijk. Ik snap helemaal dat je hem er niet meteen "uit trapt". jullie hebben een kind, en je stopt ook niet meteen met van hem te houden.
    Wat ik niet snap is dat je hem gewoon laat gaan.
    Nu kun je hem nog eventueel "vergeven" en als het hier bij blijft kun je er ook nog wel overheen komen.
    Als je hem z'n gang laat gaan kan ik me voorstellen dat het een stuk moeilijker wordt om je relatie te redden. Kortom, ik begrijp niet waarom je hem niet tegenhoudt voor het te laat is.

12. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    daar sluit ik me bij aan

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het eerste wat ik dacht was "waarom ga je het zo ver laten komen" Is het opeens erger/echter als je ze eerst zoenend betrapt?
    Als ze elkaar al opgeilen en een afspraak hebben gemaakt dan lijkt me dat al genoeg om te weten dat zijn gevoelens voor jou niet meer 100% zijn en zou ik hem daar NU mee confronteren !

14. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Op de manier waarop TO dit schrijft blijkt er voor mij igg niet echt uit alsof ze het heel erg vind. Meer als een soort: spannend he??
    En idd waarom laat je het nog verder gaan, als je de relatie wilt redden grijp je meteen in.

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Als mijn mannetje dit zou doen en ik zie die geile praat al op de pc, geloof mij... Ik pak ze spullen in en wegwezen!

Ik vind dat soort taal gewoon ook iemand bedriegen!!!!! Belachelijk...

Vindt je het erg dat hij dit doet, want zo komt je postje niet over?

En zeker omdat jullie een kind hebben zou ik hem echt aanspreken op dit gedrag. Dit kan hij niet maken tegenover jou, maar zeker niet tegenover zijn kind!

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik kan me goed voorstellen dat topic startster wil weten of hij het echt doet ... stel je voor je zegt er nu iets van en hij gaat dus vanzelfsprekend niet meer dan zou bij mij altijd de vraag blijven hangen ; zou hij gegaan zijn ? En dan kan je wel zeggen dat je je relatie wil redden maar ik zou niet eens meer verder willen met iemand die op deze manier stiekem afspraakjes maakt en geil praat met andere vrouwen .. dus ik zou zeker ook de confrontatie aangaan met hem en dan zou het ook gelijk einde oefening zijn .. Zou het er dus zeker op aan laten komen want het vertrouwen na het ontdekken van die praatjes en afspraakjes zou hierna sowieso weg zijn van mijn kant uit en dus zou ik ook willen weten of hij het echt serieus meent met die andere vrouw ,ik zou ook geen energie meer willen steken in iemand die andere vrouwen wil zien !

17. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    sorry maar ik zeg dumpen die handel dit is te gek voor woorden zulke taal alleen al tegen een andere vrouw zou ik al niet pikken

18. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    AMVR....kwam je er nu toevalig achter of had je vermoedens waardoor je bent gaan zoeken op de computer?
    Misschien kun je iets meer info geven waardoor we je beter kunnen helpen/adviseren...nu zegt iedereen alleen maar...ik had hem eruit gezet....

xxx

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou het spijt mij, maar dit soort taal is al belachelijk. Men kan wel zeggen het gebeurd achter de pc, maar het is wel geile taal met een ander.

Dit valt niet onder het woord "trouw".

20. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Getsie wat een naar bericht...en wat zegt ie waar hij naar toe gaat vrijdag?

Dikke knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina