er zijn 57 mensen die met haar meeleven, waaronder ik zelf ook, hoop zo dat het goed met haar gaat, en duidelijkheid heeft.
Mijn vinger zit vastgeplakt aan die F5!! Vind `t zo erg voor amvr.... Hoop dat ze goed uit deze situatie komt.
Ben inderdaad ook aan het meekijken , hoop dat ze het een beetje uit houd het zal wel zenuwslopend zijn voor haar op het moment ..
Wat een gedoe zeg! Denk dat vele hetzelfde ooit wel eens hebben meegemaakt! Er komt allemaal oud zeer naar boven en de woede die ik toen voelde! AMVR weet je al hoe je die man van die slettebak op de hoogte gaat stellen? Ik heb hem de printjes gestuurd die ik had geprint ( ik had alles op een disc gezet en uitgezocht wat hij moest weten) Werkt wel effectief en hij heeft ook gelijk bewijs! De man in kwestie zal vast wel iets vermoeden, maar misschien niks kunnen bewijzen. Ik hoop dat alles goed met je gaat! En onthoud niks is belangrijker dan je kind! Wil jij je kind in zo'n situatie op laten groeien. Dat schelden enzo is echt niet goed voor een kind, maar dat hoef ik je ook niet te vertellen. Wat je ook doet, je hebt je vrienden en familie die je steunen! Sterkte
wat een verschrikkelijke situatie zeg...!!! en wat een onwijse lage actie van je man! weet je al hoe je het verder aan gaat pakken? bah bah bah... goor ventje!
Ben ik dan de enige die het niet zo vertrouwd en het gevoel heeft dat het ook weleens niet echt kan zijn? Misschien ben ik te wantrouwend hoor, kan ook en zit ik er finaal naast. Als dat zo is, sorry dan