nou die durft nu niks meer te posten , met al die mensen hier maar ja dat weet je als je zo topic opent
sow 114 actieve gebruikers, moet wel een goed verhaal zijn dan . Heb net even een klein stukje terug gelezen, maar wel heftig hoor, als je eigen vriend vreemdgaat en je hebt nog een kindje... Lijkt me alleen niet zo heel slim om het zo te spelen maar goed het is haar keuze.
Idd misschien kwam ze even kijken maar had geen puf om te reageren. We weten natuurlijk niet wat er bij haar thuis aan de gang is. Ze heeft Elmo gepbt wie ze is (heeft een ander account hier maar wilt nu nog niet herkend worden, dit zei ze een aantal blz's terug)
Wat een eikel! Zoooooo echt druk hier! Iedereen nieuwsgierig hoe het afloopt geloof ik Ik blijf ook maar ff kijken, hoop dat ze hem een trap na geeft!
Dames hoe kan dat toch normaal is de vrijdagavond uhm,, zo uhm RUSTIG en nu met zo'n 120 man op 1 onderwerp en dat op vrijdagavond Maare,, ben zo benieuwd hoe het is afgelopen met TS. Leef al de hele dag met haar mee zelfs mijn vriend.
@suus oke misschien heb je beetje gelijk maar mijn grootste deel van mijn leven ligt nu toch echt in zijn bedje