Kben nog aan het bijlezen op pagina 61 maar haal maar niet in Bekijk bijlage 28449 Even een polonaise en weer verder teruglezen
Ajoh, da's niet normaal als zo'n sarcastisch clubje met z'n allen de 28e op stap gaat.....dan moeten er na die avond een hoop mensen in therapie.....da's sneu!
denk niet dat ze nog komt...hoop dat ze al zijn spullen uit het raam aan het gooien is nu..... nu maar hopen dat de computer van haar is...
Jeeeetje , kom niet meer bijgelezen met jullie hahahaha ... dit is gewoon topsport om jullie bij te houden ..
Ik neem laptop mee om peuk te roken buiten.....ff rustig aan graag....kan niet f5-en en kijken waar ik loop.....
Meiden: effe rustig rustig. Ik krijg het niet bijgelezen he. pffff whahahahahahahahha Niet normaal meer hier.
SUUS TSJA ik ken het nie helpen he... en dat net was alweer 1.5 uur geleden hoor... IK BEN VRESELIJK LEK... als ikmet zo n onderwerp een topic zou starten zou ik dan ook zoveel aandacht krijgen.... ICHY jij moet juist je mond optrekken dan kom ik helemaal niet meer bij....
holy f*cking sh*t whahahaha kletskippen ik kon t teruglezen gewoon niet bijhouden, dus begin maar weer hier...zo kom ik er nooit haha. hoop dat t met ts goed gaat, maarheb een hard hoofd in de hele situatie
Dames het is gezellig, dat begrijp ik. Maar zullen we het voor het overzicht even ontopic houden? Ik wilde even kijken of er al iets bekend was, maar er zijn zoveel antwoorden bij gekomen,d at ik niet zo'n zin heb om het hele topic door te spitten.