Whahaha,das wel een goeie,zet hem maar aan het werk hoor en ze moeten idd niet zo zeuren die mannen.. Ach ja alles went behalve een vent he! *Zucht*
Waar is TS ? .. Ben wel nieuwschierig hoe of wat ... WAAAAT 146 mensen die dit topic lezen hahahahaha
Kom op dames, met zijn allen naar het labradorforum! Ehm.. ik heb alleen geen labrador maar er zat wel een lieveheersbeestje op mijn schoen vandaag.. telt dat ook?
hahahaha zo grappig hier! Ik denk dat als de modjes aangeven dat het een serieus verhaal is, dat we dat wel moeten aannemen... niet sluiten hier hoor! En TS weet echt wel dat we meeleven gezien alle lieve reacties vanmiddag!
Niks tegen te beginnen vrees ik Maar ff serieus: het lijkt me voor TS ook niet prettig om zich dadelijk eerst door 100 pagina's nietszeggende (maar wel gezellige) bladzijdes te worstelen terwijl zij met een berg verdriet zit. Dus...........
ach ja met een beetje fantasie kom je heel eind hahaha maarre je mag wel een labrador van mij lenen heb der toch drie hahaha