Dat was mijn idee veel eerder in dit topic ook. En ik hou het allemaal niet meer bij hoor. Hoe moet ik nou het nieuws van AMVR lezen met al die klets?
Denk dat ze op dit moment ergens heel erg boos aan het worden is , of misschien wat haren trekken van een of andere sloerie ...
nee joh, de modjes weten haar echte naam (forumnaam) dus die hadden ze nu wel herkent..aangezien de modjes stiekem ook fan zijn van dit topic!
ik zit hier bijna letterlijk in me broek te piesen van t lachen. ach ach ach wat een zooitje hier zeg ik hoop dat de ts t ons allemaal kan vergeven. we zitten hier echt voor haar, maar je moet toch wat om de tijd te doden.
Dat is zeker niet leuk maar misschien doet het haar ook wel goed om te zien dat zoveel mensen willen weten wat er gebeurd is. En kan ze juist wel lachen om het idiote 'gelul' ondanks haar verdriet. Ze leest tussendoor ook zeker wel dat iedereen met haar meeleeft, ook al is het een vorm van ramptoerisme dit.
Misschien moet ts, straks maar een nieuw topic openen. Dat is waarschijnlijk de meest handige oplossing...