Poeh wat erg zeg.. Je kan alles uit printen en voor zijn neus neer leggen en hem de kans geven om alles uit te leggen. Of op heterdaad betrappen. Je kan ook dat grietje mailen en zeggen wie en wat jij van hem bent.
Ja, maar misschien weet dat meisje dat wel en kan het haar niks schelen. Dan gaat ze de TO uitschelden en rent snel naar haar vriend, die het dan misschien wel zo weet om te draaien dat zij de gebeten hond is, omdat ze in zijn mail zat te snuffelen.
wat rot voor je meis! ik vind zelf ook dat je het met eigen ogen moet zien.Anders als je confronteert kan ie nog snel een ander verhaaltje ophangen en in de toekomst zal het vertrouwen geschaad blijven je blijft dan toch bij iedere ding waar hij heen gaat zou hij niet naar een vrouw toe gaan. Ik heb dat zelf bij een vriendin gezien. Hij deed precies hetzelfde en toen heeft zij hem opgewacht waar ze hadden afgesproken. en hij zei doodleuk ik moest toch nog boodschappen voor jou doen? En toen moesten we dus alles gaan uitprinten en meneer zei doodleuk...komt dat uit mijn inbox?? dat is helemaal niet van mij. Daarna ook maar zijn date profiel op internet geprint en toen kon hij niks meer zeggen. Maar als je veel van iemand houd en een kind heb zou ik het toch proberen uit te praten. Soms gaat dat niet en is het al te ver gegaan. Ik zou nu ook zeggen als die van mij het doet schop ik hem eruit maarja het is mij nog niet overkomen ik weet niet wat ik op het moment dat het gebeurd zal doen
Moet eerlijk zeggen dat ik niet begrijp dat je het zo ver laat komen. Als ik ook maar 1 keer merk dat mijn vriend met een meid loopt te msnen ofzo en daarna met haar af wil spreken zou ik daar al de grens stellen. Als ik zo'n bericht van hem tegen zou komen zou ik hem daar zeker op aan spreken. In een relatie is het belangrijk dat je alles met elkaar bespreekt. En hij is natuurlijk wel veels te ver gegaan maar vind wel dat je het bespreekbaar moet maken. Zo kan hij ook inzien dat hij fout zit en jou vertellen waarom hij dat doet. Wil niet zeggen dat dat alles zomaar goed maakt, maar zeker als je een kind hebt moet je het wel een kans geven. (al is dit natuurlijk wel makkelijk zeggen als je niet zelf in die situatie zit) Wil je wel veel succes en sterkte wensen. Hoe je het ook doet, je moet doen wat jou het beste lijkt en waar jij je het beste bij voelt. Laat je wel nog even weten hoe het gegaan is?
hoi meiden! wat een boel reacties zeg.. ik moet wel zeggen sinds ik het geplaatst heb ,maalt het alleen maar erger bah.. ik durf er niet zo veel over te zeggen want de dame in kwestie heeft zelf ook een gezin en is getrouwd en wie weet surft ze hier wel over het net heen.. ze weet dat wij een gezin zijn en wat betreft het opgeilen..het is echt opgeilen..ze gaan elkaar pakken en ze kreunen en worden helemaal nat over en weer enz enz... ik heb besloten dat ik het er wel op aan laat komen en misschien ga ik inderdaad ook zelf wel heen ja.. daar ben ik nog niet over uit als ik hem er nu mee confronteer krijg ik waarschijnlijk allemaal smoesjes te horen ( denk ik) en of er wat mis is in onze relatie??? tja.. wat zou ik eens zeggen meneer vloekt en scheld de hele dag, kat mij en ons kind af..zit altijd maar te zeuren over van alles en nog wat opvoeding doe ik voor 98 procent die 2 procent moet ik hem opdragen hij zal van wel van zijn kind en van mij houden..maar niet genoeg anders doe je zulke dingen niet..lijkt mij vind het gesmeer al erg genoeg op t intenet ik ben op zn profielpagina gaan kijken en daar heb ik het ontdekt wat hij allemaal doet, hij verleid meerdere vrouwen al anderhalf jaar maar dit is de eerste die hapt ik ben daar gaan kijken omdat hij nooit tijd voor ons heeft en altijd maar opp zn kamertje op de pc zit en altijd getyp hoor.. therapie zal ik zeker niet gaan doen, ik wil geen vent die mij niet voo 100procent ziet staan en voor een kind samen blijven zoe ik ook niet, het is alles of niets hoe het met mij gaat?! tja... het is allemaal zo dubbel en verwarrend.. nou moet ik wel zeggen dat als je niet in z; on situatie zal zitten je er makkelijker over praat.. in z'on situatie komt het allemaal een heel stuk dichterbij en is het een stuk moeilijker morgen is de dag..(vrijdag de 13e..) bedankt voor al jullie steun en berichtjes
Oh meid, met deze extra info wordt het wel iets anders... Het lijkt erop dat meneer echt de weg volledig kwijt is. Ik heb respect voor je keuze en wens je heel veel sterkte, vooral morgen en de tijd die erna komt. Voor jullie gezin hoop ik dat jullie eruit komen en anders ga je het alleen met je kindje ook zeker redden! Heel veel sterkte en ik denk aan je de komende dagen.
getver...morgen ook nog eens vrijdag de 13e inderdaad... Ik geef je wel gelijk denk ik wbt het wachten tot morgen...jij kent je man het beste en weet dus ook dat hij met allerlei smoesjes aankomt als je hem nu aanspreekt. Als je maar probeerd om bewijsmateriaal te krijgen...misschien ook proberen om het gechat uit te printen of in een apart bestand bewaren... Zo rot dit allemaal...en tjee die vrouw heeft dus ook een gezin...wat bezielt die mensen toch he? Probeer een beetje afleiding te zoeken vandaag...(al knip je maar alle knopen van zn overhemden af...fijne bezigheidstherapie toch?! ) Nee hoor, probeer in deze situatie de wijze te blijven zodat jouw niets kwalijk genomen kan worden! Heel veel sterkte morgen in elk geval! HOe laat gaat dit hele gedoe gebeuren? Overdag of 's avonds? Kunnen we een beetje aan je denken! x
Het klinkt alsof je (terecht!) je besluit al genomen hebt en dat lijkt me echt heel erg goed. Meid, heb je het bewijs ook ergens verzameld? Zwart op wit, geprint, op USB-stick of iets dergelijks? Dit kan misschien ooit nog van pas komen en reken er maar op dat hij straks alles wist zodra hij weet dat jij op de hoogte bent! Sterkte! Liefs, Josien
Veel sterkte morgen! Lijkt me echt vreselijk om in zo'n situatie te zitten. Idd wat je zegt, om alleen voor je kindje bij elkaar te blijven is ook niet te doen. En jullie gaan het met zijn tweeën zeker redden! Laat je morgen even weten hoe het ging. Ik zal morgen aan je denken. Knuffel Suzie
goed idee.. ik ga morgenmiddag na t werk alle berichten uitprinten hij stopt eerder met werken en heeft dan een afspraakje en dan komt hij zogenaamd iets later thuis.. thanx!!
pffff wat een verhaal zeg!! Het lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken! Ik zou zelf helemaal klaar zijn met mijn kerel als hij zo zou zijn. Tuurlijk is het heftig om er alleen voor te komen te staan. Maar dit is toch ook niks?!? Hij is al anderhalf jaar bezig om vrouwen op te winden! En hoe je verteld hoe hij thuis is.......ik hem maar 1 woord voor hem!! Veel sterkte morgen!
ja goed idee! zijn jullie trouwens getrouwd? want mijn tante heeft precies hetzelfde en zij moest het toen kunnen aan tonen dat ie vreemd ging bij de rechtbank
succes vandaag gewenst en laat niet over je heen lopen en schelden je bent zeker veel veel veel veel meer waard xxx
hey amvr, ik heb net alles gelezen hier, fijn dat iedereen met je mee leeft en je probeert advies en tips te geven... en net wat je zegt dat ook nog op vrijdag de 13de... dat je man en die k*t er zelf niet over nadenken dat ze op zoon dag zeker betrapt worden... als ik jou was, en je trekt het zou ik zelf mee gaan want als een ander voor je kijkt vraag je je misschien af heeft ze het wel echt goed gezien... en het is zeker niet goed te praten wat hij doet.. maar het gebeurd in meer gezinnen dan wij met zijn alle denken... iedereen heeft ups en downs !! maar als dit al anderhalf jaar bezig is en hij nog steeds niet bij bezinnen is gekomen om het te laten of is een gesprek met je aan te gaan dan denk ik persoonlijk dat je lekker voor jezelf en de kleine moet kiezen, want dan zal de relatie proberen te redden geen zin meer hebben denk ik!!! want jij bent het vertrouwen kwijt !!! lieverd, heel veel succes en sterkte morgen !! ik zal heel de dag aan je denken... liefs en een dikke knuffel... als je echt lef hebt , pik voordat je gaat haar man op om mee te gaan kijken!! weet hij gelijk ook hoe zijn relatie werkelijk is en wie weet hebben jullie veel steun aan elkaar
ja maar je laat wel 2 vliegen in en klap en haar mannetje staat is te kijken hoe een wereldwijf hij nu laat lopen toch?!
Moet zeggen dat ik al misselijk word (letterlijk en ben niet zwanger) als ik dit lees.....!!:x Vind het echt niet normaal.... en JA je kan gevoelens krijgen voor iemand anders.. en gevoelens heb je niet in de hand, MAAR het handelen wel.... Geile berichten sturen naar een ander kan al niet.. laat staan nog eens afspreken.... heel veel sterkte.... en meid... ook al komt hij straks zoete broodjes bakken.... laat hem lekker verrotten zeg....!!! (zeg ik het netjes..) IIG heel veel sterkte......