gaat het gebeuren?!

Discussie in 'De lounge' gestart door amvr, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Lees nu dat hij meerdere vrouwen berichten stuurt:

Issie niet SEX-verslaafd??!!

Schijnt meer voor te komen... en een ECHTE verslaving te zijn....

Zou hem al gelijk het huis uit donderen... kind of geen kind...
    aan zo'n vader heb je ook geen reet... (weet dr alles van) anders had hij wel eerder aan zn kindje gedacht...

2. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik krijg gewoon kippenvel van je verhaal. Wat een ass zeg!

Sterkte!

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik las hier ergens "maar zeker als je een kind hebt moet je het wel een kans geven." ONZIN sorry dat ik het zeg maar dit kan ik dus niet begrijpen! omdat je een kind samen hebt moet je degene die jou zo respectloos behandeld heeft nog maar een kans geven???? en het "niet begrijpen dat je het zover laat komen" (las ik ook bij dezelfde persoon) nou dat kan ik dus wel begrijpen want laten we eerlijk zijn als je het niet zover zou laten komen en eerder ingegrepen had zou je je altijd af blijven vragen of die het zou hebben gedaan als je niet ingegrepen had.. en daarbij dan weet hij al dat ie de volgende keer dus voorzichtiger moet zijn en denk je serieus dat ie het niet nog n keer gaat doen?? Geloof me als ze het 1 keer doen gaan ze het zeer zeker vaker doen.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@suzy83. Onze namen lijken wel erg veel op elkaar zeg....;)

Hoe sta je er eigenlijk tegenover als je er morgen heen gaat en je man gaat (die avond) niet vreemd?
    Blijf je dan wel bij hem? Zo niet, moet je jezelf dan zoveel pijn doen om hem met een ander te zien als het resultaat uiteindelijk toch niet anders is?

Ik zou mijn vriend echt niet meer kunnen vertrouwen na zoiets. Ookal zou hij die avond niet (lichamelijk dan) vreemdgaan.
    Iedere keer als hij over moet werken of ergens naartoe gaat zou ik me toch afvragen of hij echt is waar hij zegt dat hij is, of met wie?!

Ik wil je niet verder in twijfel brengen of wat dan ook, maar dat zou ik mezelf wel afvragen.

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat was ik die dat schreef. In een later berichtje heb ik ook gezegd dat ik idd goed begrijp dat ze niet bij hem moet blijven om een kind want dat werkt niet. Vertrouwen is toch belangrijk en als dat er niet is gaat het omwille van een kind ook niet goed.

Maar dat ik schreef dat ik niet snap dat ze het zo ver heeft laten komen meen ik nog steeds.

Maar goed, ieder zijn eigen mening. Het gaat er nu om wat TS het beste vind en hoe zij zich hier bij voelt.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    WTF :$ Wat een verhaal zeg!! Ik vind trouwens die optie om die man van haar mee te nemen wel een goeie hoor! En gooi dan meteen zijn koffer met zijn zooi in de auto, kun je die voor zijn voeten gooien als je hem betrapt en kun je hem vertellen dat ie gelijk maar bij haar in moet trekken ook!! :x
    Ik ben echt gwoon plaatsvervangend kwaad!! Ik begrijp niet hoe je iemand waar je van houdt en waar je een relatie mee hebt zo kunt kwetsen! Meid, je bent zoveel meer waard dan zo'n (*&^%#@, je verdient beter!!

Ik begrijp best dat het van een afstand misschien makkelijker praten is, maar hij trapt je gewoon op je hart en dat kun je niet laten gebeuren! Ik ben in zulke situaties vrij haatdragend denk ik, want ik zou echt haar man ook informeren over wat er gaande is en het hem lekker uit laten zoeken!

Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte voor morgen, en heel veel wijsheid voor de toekomst!
    *cyber-hug*

7. amvr

amvr Niet meer actief

@ suzie83

tja.. dat vind ik nou heel erg moeilijk, dat spookt ook steeds door mijn hoofd heen..
    wat als hij zn handjes thuis houd?! dan nog is hij verkeerd bezig
    hij doet stiekeme dingen en dat is ook zeker niet leuk
    dan gaat hij denk ik maar even een tijdje weg en dan kunnen we rustig over de dingen gaan nadenken..denk ik.. ik weet het echt niet
    tis ook zo lastig allemaal bah..

hij stelde net voor om morgenavond chinees te gaan halen, ik voeg toen aan hem of hij laat thuis was.. hij noemde wel de tijd als hij zn afspraakje heeft gehad

we zijn trouwens niet getrouwd

ik heb vanmiddag alle gesprekken tussen hun 2 uitgeprint en veilig achter slot en grendel opgeborgen

8. amvr

amvr Niet meer actief

oh, ja

ik ken haar en haar gezin niet en ik heb al op vele mogelijkheden geprobeerd haar man op te sporen,maar tis helaas niet gelukt

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o goed zo meid, dat je dat alvast hebt uitgeprint!
    Heeft hij einde middag zijn afspraak? Omdat hij met etenstijd alweer terug verwacht te zijn...

x

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    op google kon je niets vinden op haar naam?

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Gatverdamme, wat een smeerlap! Ik vind het knap dat je nog geen koekepan naar zijn harses hebt gegooid!
    Weet je al wat je morgen gaat doen? Sterkte iig!

12. amvr

amvr Niet meer actief

ja klopt

nee ik weet het nog niet zo goed,moet wel snel gaan beslissen vees ik....

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Goed dat je het hebt uitgeprint alsje iemand wilt op zoeken moet je eens wieowie.nl proberen daar zoek ik normaal op als ik iemands telefoonnummer zoek maar je kunt er veel meer mee opzoeken

14. amvr

amvr Niet meer actief

ik weet geen voornaam
    alleen achternaam en woonplaats

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien als je haar in real life hebt gezien? Soms kom je via internet al een heel eind, of via hyves: hoef je soms alleen maar een zoekopdracht met een naam in te voeren en dan krijg je al belachelijk veel info!

Goed dat je alles hebt uitgeprint; kan ie nooit zeggen dat jij het je in je hoofd haalt, want je hebt gewoon bewijs!
    Best brutaal trouwens, om dan chinees voor te stellen...alsof er geen vuiltje aan de lucht is!

Ik vind het echt een onwijze klote situatie meis, zoooo lullig echt! Doe je zo je best, krijg je dit...
    Hou je ons op de hoogte? Misschien kent iemand hier haar wel, iemand die in dezelfde buurt woont ofzo?

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hmm daar zou je toch best ver mee moeten komen?
    x

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ja dat zou wat zijn...dat het iemands buurvrouw hier is ofzo...

x

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daar kom je op hyves al een heel eind mee!! Of via schoolpagina.nl!

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    op achternaam vind je soms nog meer dan de voornaam met de plaats erbij

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Zou je graag helpen zoeken maar kan me voorstellen dat je haar gegevens niet met ons wilt delen..

Deel Deze Pagina