Jammer he, Mirre, dat niemand dat antwoord voor je heeft. Helaas moet je echt geduld hebben, maar ja, als het om je kindje gaat heeft bijna niemand dat Succes en goed van je dat je je hart lucht hier...
Ze zeggen niet voor niets: Geduld is een schone zaak!! Doe m'n best! Maarrrrrrrrrrrrrrrr moeilijk dat het is! Het gekke is dat het steeds is als ik geplast heb.., want als ik check voor het plassen zie ik niets....,en een paar uur daarna ook steeds niet meer! Voel me een beetje een zeikerd worden hier op het forum en val ook steeds in herhaling. Vergeef me please...
Hoi Mirre, Dat klinkt inderdaad vreemd. Is het dan niet iets van een urineweginfectie ofzo. Ik heb er echt geen verstand van hoor, maar misschien kun je het eens aan je huisarts vragen. Hoef je niet hopeloos af te wachten, maar kan je in de tussentijd andere zaken controleren/uitsluiten... Succes iig met het afwachten, Mummy
Hey Mirrem het is helemaal niet erg dat je steeds in herhaling valt. Dit speelt nu gewoon door je hoofd en het is moeilijk om het van je af te zetten. Maandag zul je mer weten. Tja, en antwoorden die kan niemand je geven. Waarom denk je dat ik zo vaak hier op het forum zit? Zoekend naar antwoorden: waarom, wanneer m`n ongi, enz.? Maar helaas dat niemand een antwoord heeft. En dat kan heel frustrerend zijn. Blijf positief, het komt allemaal wel goed. Liefs Hope
*Update 4* Ik ben wel verdrietig Vanmorgen druppel , helderder, rood bloed..bij het plassen, maar geen bruin slijm meer te zien ff. Heb geen buikpijn of krampen of iets wat erop lijkt, maar maak me gewoon zorgen al weet ik dat ik positief moet blijven denken. Heb een brok in m'n keel (van emotie!!??) Lig nu op de bank, zal liggen helpen?? Zolang het niet erg bloedverlies is, maar af en toe -bij het plassen- een drupje ga ik de VK niet bellen, maar als het erger zou worden wel. Ik vind dit helemaal niet fijn! Als ik tegen m'n vriend er iets over zegt dan zegt ie: Het is toch niet veel en je hebt toch geen kramp dus het is allemaal nog goed! Wel heel lief natuurlijk, maar ik maak me zorgen. Dan zegt ie: je borsten zijn nog steeds raar en voor mij is het pas foute boel als het echt foute boel is! Ik wil mezelf niet gek maken, maar kan me nergens toe zetten. Pffff...
Mirre, wat vervelend voor je zeg. ik kan me echt wel voorstellen hoor, dat je je zorgen maakt. Het is pas zorgeloos en ongecompliceerd als je helemaal geen bloedverlies hebt (en je een echo hebt gezien). Toch snap ik ook wel wat je vriend zegt. Ik heb vaak genoeg gehoord van vrouwen met licht bloedverlies in de eerste maanden waarbij niks aan de hand was... Het is pas mis als je dat bevestigd krijgt, en dat is (nog) niet het geval. In deze week gaat het hartje kloppen. Kun je niet eerder voor een echo? Als je het hartje van je kindje hebt zien kloppen, bijv aan het einde van de week, voel je je misschien een stuk meer opgelucht. In ieder geval heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je snel onbezorgd kan genieten van jouw kleintje in je buik...
Mummy, Dank je voor je reactie en het meeleven! Hoe gaat het nu met jou? Het is gewoon nog niet zeker hoe lang ik zwanger ben. Bij de 1e echo 'dacht' ze ongeveer 5 weken, maar zeker wist ze het niet. Zo snel een termijnecho kreeg ik ook omdat ik totaal geen enkel idee heb wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden. Om je een idee te geven hoe m'n cyclus eruit heeft gezien de afgelopen tijd (X)= Rode duivelse dagen, maar deze stellen nix voor..af en toe een drupje. Voor mijn gevoel geen normale menstruatie, maar ja.. April 2006 5-6-7-8-9-10 (+ 14 , 1 dag) (X) 29? dagen cyclus Mei 2006 3-4-5-6-7-9 (X) 19 ?dagen cyclus Mei 2006 23-24-25 (2 dagen weg) 28-29-30-31 + 1-2-3-4 JUNI!! (X) 31 ?dagen cyclus Juni 2006 23-24-25 (X)af en toe een drup..niet eens helder bloed/meer vuil De maanden daarvoor zat ik aardig op een iets regelmatigere cyclus nm rond de 24/25 dagen. Ik kan er geen wijs uit! De VK (in het zh die de echo deed) heeft nu 28 mei aangehouden als de eerste dag van m'n laatste menstruatie , maar of dat klopt... Vandaar ook dat ze de echo heeft gezet op 21 juli..., anders zien we straks nog geen hartje bij de 2e echo. Ik ga de vraag neerleggen bij Lonneke.
O vandaar, het is 1 en al onduidelijkheid voor je... Door die bloeding heb je nog meer dan normaal behoefte aan duidelijkheid waarschijnlijk. Je hebt wel een ongunstige situatie hoor. Kon je maar lekker in je bedje gaan liggen en wakker worden tijdens de eerst komende echo waarop je je kindje lekker ziet rondzwemmen . Tijd is momenteel ook 1 van mijn grootste vijanden. Maar ja, je doet er niks aan. Ik zit echt heel hard voor je te duimen hoor!
Hoe meer mensen duimen hoe beter! Maar Mummy hoe gaat het nu met jou Zie je tegen dinsdag de gyn op of... En hoe voelt je lichaam nu..het lijkt me verschrikkelijk moeilijk als je al een tijd zo bezig bent en het nog niet kunt afsluiten. Voel met je mee.
Dank je wel voor je lieve reactie Mirre! Ik ben er wel klaar voor dat het bij de gyn gaat gebeuren, daar waren die 2 weken dan in ieder geval goed voor. Heb er niet meer zo'n weerstand tegen. Ik merk wel dat ik behoefte heb dat mijn lichaam gewoon zelf laat weten dat het niet goed zit. Ik bespeur soms toch een heel klein spoortje hoop bij mezelf dat er iets niet klopte bij de echo en dat het wel gewoon goed zit. De verloskundige die de echo deed had tijdens mijn bevalling ook een inschattingsfoutje gemaakt en dus hoop ik dat ze dat nu weer heeft gedaan . Verstandelijk weet ik dat het niet zo is hoor, ik had een enorm regelmatige cyclus, maar doordat mijn lichaam gewoon helemaal niks laat merken heb ik enorme behoefte aan die echo dinsdag. Dan zie ik met eigen ogen dat het kindje niks is gegroeid sinds 2 weken geleden. En dus met 11,5 week nog stil staat op 6 weken 2 dagen. Dan ben ik helemaal klaar voor curettage (hopelijk nog deze week) zodat ik alles kan gaan afsluiten. Bij jou nog alles rustig??
Ik hoop voor je dat het vanuit zichzelf afkomt en anders dat je idd snel/deze wk een curettage kan ondergaan. Moeilijk allemaal hoor meid! Hier vrij rustig. Heb veel op de bank gelegen en uren geen afscheiding gehad, maar nu net ineens weer een beetje bruin/slijm. Verder valt me ook dat ik me een beetje koortsig voel/verhoging denk te hebben... Maar goed ik ben al blij dat het is zoals het is en we blijven positief denken! Morgenmiddag hoor ik wat m'n HCG is (afgelopen wo.dag geprikt) Ondanks alles had ik net wel een enorme glimlach op m'n gezicht: Tja zegt Mart (m'n vriend) onze beebie wil alles schoon hebben van binnen dus die is alle oude troep aan het weggooien Maar wel lief hoe hij me prob op te beuren! Morgen werken pfff..daar staat m'n hoofd helemaal niet naar. De afleiding is helemaal goed, maar zodra ik weer iets van down under zie komen ben ik totaal uit balans. Maar even niet aan denken eerst een nachtje goed slapen en morgen weer een nwe dag. Lieve groetjes, Mirre
hoi Mirre, Wat zal je in onzekerheid zitten zeg, bah. Heb je al uitslagen van je HCG-test? Ben erg benieuwd wat daar uitgkomen is! Heel veel sterkte met al die onzekerheid. De eerste 12 weken kunnen niet snel genoeg voorbij gaan.... Ze kruipen bij mij werkelijk voorbij, heel frustrerend!!!! Groetjes Safina
Hoi hoi, Ik zit in het zelfde schuitje, ben 5 en halve week zwanger en verlies sinds vandaag bloed, ook echt rood bloed, wel weinig en geen krampen. weet helemaal niet wat ik moet doen. ben stewardess en als ik zo ga werken ben ik metteen een paar dagen weg, wat als het in het buitenland goed mis gaat? Ik hoop voor jou dat alles goed gaat groetjes Lisette
Lisette, Ik begrijp je angst. Ik heb gisterenavond weer bloedverlies gehad ook echt rood en het blijft onzeker. De VK kan er niets aan doen zegt ze..is wel vaker in zwangerschappen. Heb haar gisteren gesproken en ze maakte zich niet zo zorgen. Ook ik had/heb geen krampen, maar ik maak me wel zorgen! Heb me ziek gemeldt vanmorgen op het werk, want (A) heb slecht geslapen kan me niet concentreren en (B) is me opgevallen als ik lig dat het minder is (logisch> horizontaal .., maar door het lopen en doen merkte ik dat ik meer afscheiding kreeg. Voor mij is het verder afwachten en duimen, heel veel duimen.... Dat m'n kindje bij me kan blijven in m'n buikje! Je kan zelf het beste inschatten hoe je je voelt en of je kunt werken. Anders bel je toch de VK op en bespreek je met haar wat je voelt en hoeveel bloedverlies etc. Sterkte liefs , Mirre
Hallo mirre, Bedankt voor je snelle reactie. Ik kan tussen 1 en 2 pas de verloskundige bellen, ga ik maar doen. had me me eerste gesprek daar toch net wat anders voorgesteld. Wil ook eigenlijk op mijn werk niet vertellen wat er aan de hand is, verzin wel wat anders... hoop wel dat ik voor de 9 weken grens bij de VK terrecht kan... Jij onwijs veel succes! hou me op de hoogte dan doe ik dat ook groetjes Lisette
Lisette, Zag trouwens.. By The Way.. dat je in Delft woont, daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan, heb er ruim 30 jaar gewoond.. Denk dat je er heel goed aan doet de VK te bellen, al is het maar voor je eigen gemoedrust. Die echo heb ik dik een week geleden ook gehad (omdat ze niet wisten hoelang ik zwanger ben), maar ik had telefonisch kontakt gehad met de VK toen ik wist dat ik zwanger was na een test en ze maakte papieren klaar voor een echo die ik in het ziekenhuis moest doen. Hier in Zwijndrecht/Dordrecht zou ik pas 2 weken later terecht kunnen ivm de vakantie-tijd .....dus ik heb Delft gebeld Reinier de Graafgasthuis en daar kon ik de VOLGENDE DAG!! al ter terecht (TIP!!!! ) Maar....dat was toen wel om de lengte vd zwangerschap te bepalen/termijnecho, want 5 a 6 weken vinden ze over het algemeen erg kort nog om een echo te doen, want ze kunnen dan nog niet heel veel zien vaak. Hou je me op de hoogte als je de VK gesproken hebt vanmiddag.
Hoi Mirre, wat leuk dat je ook uit Delft komt, ik ben ook een echte delftse. heb VK gebeld, ze vertelde dat ik me geen zorgen moest maken (hoe?) en dat het te vroeg is om al nu te checken dus heb een afspraak op 7 aug. wel heb ik haar 06 nummer gekregen dat ik dag en nacht mag bellen als het echt mis gaat, heel fijn... ik ga dus maar gewoon werken, dan denk ik er niet de hele tijd aan. bloed trouwens nu niet meer maar heb wel een blaasontsteking achtig gevoel... Je hoort over 3 dagen weer meer van me, jij veel succes! groetjes Lisette
allemaal veel sterkte, en ik kom ook uit delft, toevallig bij mij is het afgelopen vrijdag mis gegaan na 7,5 week, kon toen gelijk bij vk terecht en daarna gelijk bij de gyn in het zh, toen werd bevestigd dat het hartje niet klopte en dat het vruchtje 6 weken was. ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat, sterkte nogmaals
Hoi Mirre, Nou ik zal zeker voor je gaan duimen dat het allemaal goed komt en dat het loos alarm is. Want zo in spanning zitten is ook niks. Heel veel succes met dit alles en ook gelijk voor alle andere mieden die in onzekerheid zitten nu. Ik zal hard duimen voor jullie! Groetjes Alexandra