Dank je wel Alexandra! Klopt helemaal! Zwanger zijn moet 1 en al blijdschap geven. Ik ben dankbaar voor het feit dat ik zwanger ben/kan raken, maar deze onzekerheid is KILLING. Ik hang in twijfel wat ik moet doen.. Bel zo ongeveer iedere dag de VK en deze heeft nog steeds geen reden om aan een MK te denken, maar ik ben bang dat het niet goed gaat/is gegaan. Over 9 dg staat een 2e echo gepland. Wat moet ik doen..afwachten (zoals de VK zegt) of...proberen een echo eerder te krijgen, maar het risico dat ze nog steeds niet veel/genoeg zien zoals nu dik een week geleden bij de 1e echo waar ze nog geen hartje zagen. Pffff...ik hoop zo dat ik behoor tot de categorie vrouwen die bloeden, maar bij wie de vrucht wel nog leeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er niets meer zit, want er is nog niets afgekomen wat er toe wijst. Of wil ik dat graag geloven.. Liefs een verdrietige Mirre die zo graag mama wil worden
Hoi, Ik geloof het gelijk dat je er echt helemaal gek van wordt, en dat je echt in twijfel zit over je volgende echo en of het goed gaat. Maar idd als je je echo eerder krijg en ze zien nog niks dan zal je twijfel en teleurstelling misschien wel groter zijn. Maar het zijn en blijven vervelende en moeilijke dagen. Maar ik hoop ook echt zo voor je dat je bij die categorie vrouwen hoort en dat je over anderhalve week weer blij en opgelucht zult zijn. En ik begrijp je gevoel ook wel een beetje dta je je niet kunt voorstellen dat er niks meer zit, heb dat gevoel in mijn vakantie 2 weken geleden ook even gehad heb toen ook een lichte bloeding gehad. Maar was maar 1 keer en volgens de echo van gisteren was alles goed.Maar ik hoop van harte voor jou dat het nog lekker aan het groeien is en dat je er snel een bevestiging van krijg. Ik zei het net al maar zeg het toch nog eens ik zal echt super voor je duimen echt waar! Groetjes en liefs Alexandra
Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het echt vervelend. Die onzekerheid zal wel enorm aan je knagen... Maar zoals je ziet duimen er een heleboel mensen met je mee!
Hoi, Ook ik wil je niet ongerust maken ik heb 2 miskramen gehad allebei in de 13e week ook ik had geen buikpijn toen het begon wel rugpijn onder in de rug maar had ook geen bloedverlies ook later pas toen het eruit moest. Vraag anders of ze bij de 6e week waar je nu vlakbij zit of ze een echo willen maken zodat je kan zien of er een hartslag is dat geeft misschien voor even weer een rustig gevoel. Hou er wel rekening mee dat een echo met een hartje ook niet inhoud dat het goed komt ook dit kan in de eerst drie a vier maanden stoppen. We horen wel van je he Yvon
Hoi mirre , hoe gaat het nu? met mij wel ok, heb niet echt meer bloedverlies gehad na de eerste dag maar wel wat bruin. ook een raar trekkend gevoel onderin mijn buik, maar voelt ook als blaasontsteking, vaag hoor. ik kan ook alleen maar wachten, hoop zo dat het goed komt voor ons! lieve groetjes Lisette
Hoi Lisette, Ik verlies gelukkig niets meer sinds gisterenavond!! Voel me daar stukken beter bij, maar idd nu afwachten wat de echo volgende week vrijdag zegt. Fijn dat het met jou ook ietsje beter gaat! Ik voel me nu wel rustiger en vertrouw erop dat het nog goed gaat met m'n beebie-tje. Dank je voor je berichtje. We houden elkaar op de hoogte he. Liefs , Mirre
Hoi Mirre, fijn dat het bloeden is opgehouden en als je nog steeds zwanger voelt dan zal het vast allemaal goed komen, hou vol
Dank je Tientje! Ja , ik voel me nog hartstikke zwanger met de geprikkelde buien erbij hahaha We houden vol en ik geloof dat het goed zit Maarre blijven duimen hoor. Gr, Mirre
Hoi mirre, Hoe gaat het nu? Je mag morgen toch eindelijk voor een echo? ik hoop zo voor je dat alles goed is. ik heb zelf een fijn weekend gehad op een muziekfestival, geen bloed, wel zere borsten (zijn ook wat groter geworden) en misselijk, en echt te moe voor woorden... ik ga er maar van uit dat het allemaal goe dgaat komen, over 3 weken weet ik meer! hoop te horen hoe het met jou gaat groetjes en succes morgen Lisette
Lisette, Het gaat goed met me. Nee hoor ik moet nog een paar dagen wachten vrijdag is namelijk de echo pas, maar we zijn al aan het aftellen hoor! Geen bruin en/of bloedverlies meer gehad gelukkig!! Ik ga er ook gewoon van uit dat het oke is en we een mooie baby over 7 mnd -en in ons wiegje hebben liggen. We zijn gisteren eens gaan rondkijken bij een hele leuke babywinkel Babyland in Gouda (=Kesteren)was super joh.. Een hoop idee-tjes opgedaan en heerlijk lopen wegdromen Fijn dat het ook met jou goed gaat! Keep in contact. Mirre
Hoi Mirre, Nou gelukkig dat het goed met je gaat, en dat je geen bloed verlies meer hebt gehad. Zal voor je blijven duimen en veel succes vrijdag met de echo. Groetjes Alexandra
Alexandra, Dank je! Wel blijven duimen hoor!!! Was het maar alvast vrijdag : Ik wil onze baby zien!!!
Mirre, gelukkig gaat het goed met je. Ik hoop echt dat je vrijdag jullie wolk zullen zien en dat alles goed is. Nog even wachten, dat is het enige wat je kunt doen. ( en ik doe met je mee, alleen voor iets anders)
Hi mirre, Hoop voor je dat alles goed is vrijdag, hou me op de hoogte. ga morgen weer voor 4 dagen weg dus ik hoop zaterdag te lezen hoe het is gegaan! groetjes Lisette
Hope, Ik duim ook voor jou hoor! Dat je lichaam goed reageert op de kuur en dat daarna je droom ook uit mag komen!!
Lisette, Succes de komende 4 dagen met werken/vliegen! Met jou alles ook nog goed? Ik zal zeker na de echo op het forum zetten wat ik heb gezien! Gr, Mirre