Lieve meiden, wat ontzettend naar die onzekerheid. Het kan 2 kanten uitgaan. Bloedverlies hoeft niet altijd iets te betekenen. Het is een beetje 50/50. Ik heb deze zwangerschap 1,5 dag bruinverlies gehad en er was niks aan de hand. Alles is nu ook beter doorbloed. Ik duim voor jullie voor een goede afloop! Liefs.
bah sterkte hopelijk is het niks. even een tipje , gebruik geen tampons mocht het een miskraam worden dan word maandverband aangeraden en niet in bad en zwemmen omdat je baarmoedermond open staat>
Hai miss Geul, Jij ook sterkte meis, voelt echt een beetje als een wachtbankje Het lijkt erop dat het vloeien wat minder wordt. Op dit moment geen pijn, meer het gevoel dat mijn baarmoeder als een harde bal onderin mijn buik zit. Net even 2 uurtjes geslapen. Liefs Freubel
Veel sterkte. Het kan beide kanten op gaan. 2 x bloedverlies gehad (vanaf 6 en 7 weken) wat niet goed eindigde. Nu van 6 tot 15 weken bijna dagelijks rood bloedverlies gehad en alles gaat tot op heden goed. Blijf hoop houden en bel anders de vk voor een echo. Dan heb je wat meer zekerheid (ik was deze keer er ook van overtuigd dat het weer wel mis zou zijn dus was verbaasd om met 7 weken een kloppend hartje te zien)
Gister contact gehad met vk moet af wachten tot vrijdag dan gaan we een echo maken en weet ik meer. Gebruik nu maandverband het vloeien is bijna gestopt geen stolsels dus op hoop van zegen dat het goed zit Ben wel gewoon gaan werken maar voel mel down en zenuwachtig voor vrijdag
Goed dat je gebeld hebt, miss geul! Spannend voor vrijdag inderdaad. Ik zal voor je duimen dat alles goed is. Ik heb ook gebeld. Ik heb donderdag mijn intake bij de vk, en ze gaat meteen een Echo maken. Ik voel me nu al wat opgeluchter dat ik een echo krijg donderdag, want ik ga volgende week voor drie weken op vakantie en had echt niet die hele vakantie in onzekerheid willen zitten. De rest van de meiden, bedankt voor jullie ervaringen. Zo zie je maar dat bloedverlies/bruinverlies niet altijd het einde betekent maar het echt twee kanten op kan gaan. We blijven hopen dat t goed gaat...
Zojuist naar huis gegaan voelde me steeds beroerder worden misselijk licht in het hoofd draaierig en sta op een kinderdagverblijf dus dat is geen goede combi. Vandaag geen bloedverlies gehad maar wel licht kramp/steken Ik wacht het maar af....
Hai meiden, Hoe is het met jullie? Hier af en toe wat buikpijn, echt vergelijkbaar met menstruatie. Ook het vloeien blijft maar doorgaan helaas. Zaterdag toen het begon was ook de pijn in mijn borsten weg, maar dat is nu weer terug Ik heb dus werkelijkwaar geen idee welke kant het opgaat. Liefs Freubel
Bah freubel wat en onzekerheid! Heb je veel bloedverlies of valt het mee? Ik duim superhard voor je dat je beebje lekker op z'n gemak in je baarmoeder plakt!!! Hier is het na de bloeding van vorige zondag elke dag minder geworden, dinsdag met de echo was mijn afscheiding nog een beetje bruinig, dat werd steeds minder en nu sinds zaterdag mooi wit. Morgen weer een echo, de derde al...
Bloedverlies is iets minder dan menstruatie, roze-rood. Soms wat donkere sliertjes erin maar geen grote stolsels. Buikpijn is vergelijkbaar met menstruatiepijn. Voor jou ook nog steeds spannend. Liefs freubel
Ik heb m'n echo gehad en alles was goed! Pfoeh wat een opluchting zeg!!! Was nog een beetje bloed in mn baarmoeder te zien maar echt veel minder dan vorige week. Dus dames, het kan gewoon goed gaan!!! Ik blijf alvast voor jullie duimen!
Hai Nneah, Gefeliciteerd met het goede nieuws Ik ben superblij voor jullie. Hier is het vloeien veel minder sinds vanmorgen, dus ik begin weer een klein beetje hoop te krijgen. Liefs Freubel
Nneah wat super goed gefeliciteerd. Ik krijg vrijdag de echo ben best zenuwachtig. Gister gewerkt en dat ging redelijk wel bloedverlies gehad fel rode en roze slierten maar niet veel. Nog wel zeer gevoelige borsten en zeer onrustig gezicht. Ik kan niets meer doen dan af wachten maar daar ben ik niet goed in...
Hai, Hier ook rood/roze met slierten. Ga straks vk bellen, had nog geen afspraak staan. Mijn gevoel zegt dat er niks meer zit. We zullen zien. Liefs Freubel
Ja Nneah, wat fijn! Gefeliciteerd met de goede Echo! Bij mij is het bruinverlies steeds minder aan het worden. De kwaaltjes houden aan (misselijk en moooeeee, kan nu nauwelijks mn ogen open houden). Morgen intake en eerste echo, maar heb een sprankje goede hoop omdat ik geen roodverlies meer heb gehad. Miss geul, ik duim voor je voor vrijdag! Freubel, wat bedoel je precies met dat er niks meer zit?! Sorry als het een stomme en gevoelloze vraag is, maar ik dacht eerst juist dat je goede hoop had? Nu weer niet? Of bedoelde je het anders? Ik hoop zo voor je dat alles goed is!!
Hai heerenmeisje, Ik bedoel inderdaad dat ik het gevoel heb dat mijn baarmoeder leeg is. Gister was het vloeien een stuk minder, vandaag weer in alle hevigheid terug helaas. Nu wil ik graag wat duidelijkheid, als het wel goed zit wil ik ervan kunnen genieten. Als het foute boel is wil ik het af kunnen sluiten. Die onzekerheid maakt je dol:x Liefs Freubel
Hai, Zonet de verloskundige gebeld. Vanmiddag om half 4 krijg ik een echo. Ppff ben heel benieuwd. Keep my fingers crossed. Ik hoop zo dat het vals alarm is Liefs Freubel