Bloeding is nu gestopt (ff afkloppen) De gynaecoloog heb ik uiteindelijk te pakken gekregen. Het o zo beruchten afwachten is m'n enige optie. Geen pijn verder gelukkig. Misschien ligt het aan de gemeenschap dat ik ging bloeden, wie weet. In ieder geval 't blijft spannend weer.
He meid wat verschrikkelijk naar dit. Vind ook onvoorstelbaar dat ze je niet gewoon even laten langskomen voor een echo. Gelukkig is het bloeden gestopt! Kan best door de gemeenschap komen hoor!
Ik ga gewoon in het weekend naar de spoed. Daar maken ze meteen een echo. Vanochtend alleen nog 'oud' bloed. Hopelijk een goed teken!
Het gaat nu wel. Niet naar de dokter gegaan in het weekend (druk geweest) maar ik blijf alleen bruin verliezen alleen met afvegen, en soms in de urine. Ook geen buikpijn alleen opgezet/opgeblazen gevoel. Iemand een idee of dit nou een slecht teken is? Ik zit te malen want misschien is het oude 'rommel' van de vorige miskraam? Ik heb geen idee. Ik durf de dokter niet meer te bellen omdat ik niet wil overkomen als een zeur.
Jeetje meid wat een onzekerheid zeg. Ik zou toch wat meer op mn strepen gaan staan en een echo eisen! Zeker deze week. Die onzekerheid is killing lijkt me. Sterkte en duim voor je op een goede afloop
Miskraam nr twee is doorgezet. Vanmiddag op de wc niks aan de hand. Iets later beetje zeurderig gevoel in de buik, en op de een of andere manier moest ik weer naar de wc, ik dacht al het gaat gebeuren: hele grote golf met van alles en nog wat eruit. Nog wat na-pijn nu verder nog soms wat stolsels (valt alleen in het toilet en niet in m'n maandverband nog) Dus over een paar dagen mag dit topic gesloten worden. En hopelijk mag ik in april me weer aanmelden bij de zwangere! Even rust in m'n lijf en hoofd. Bedankt allemaal voor jullie adviezen en raad de afgelopen tijd. Ik ben blij dat dit forum besta biedt wel steun, het valt deze keer zwaarder dan de vorige.. Maarja ik blijf nog wel matig reageren op sommige topics! Tot de zon weer na de regen komt!!