hartje klopt te traag

Discussie in 'Miskraam' gestart door unbelievablee, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi,

Vandaag 7 weken zwanger. Vanmorgen een echo gehad. Maar het hartje klopte veel te traag! Het klopte als een embryo van 6 weken. En we weten mijn eisprong precies ivm ovitrelle.
    16e krijgen we nog een echo om verder te kijken.. ik ben er zo bang voor! Heb na het bezoeken aan de gynaecoloog al meteen hele rare buikpijn.

Is er iemand die hetzelfse heeft meegemaakt?

Liefs xxx

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ah meid je kan dan wel je eisprong weten maar als je kindje langer heeft gedaan met innestelen dan kan dit makkelijk he?
    Hoop dat het binnenkort duidelijker voor je is. Maakt je zo onzeker he.

3. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Aaah dankje voor dit positieve berichtje!!
    Maar ik heb precies een week erna hevige buikpijn gehad.. dus ga er vanuit d at dat de innesteling was. Maar we gaan gewoon hopen, duimen, kaarsjes aansteken etc!

Liefs xxx

4. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Wat ik gelezen heb is dat de innesteling best een paar dagen langer kan duren. Dat het zeg maar ff op pauze staat. En ze meten snel een mm ernaast zo vroeg hoor.
    Traag of snel hartje zegt niks in mijn ogen. Het klopt en dat is het belangrijkste volgens mij.
    Kon je maar ff spieken in je buik he hihi.
    Duim hard voor je mee hoor

5. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Aaaah echt lief van je!! Doet me goed!!!!

6. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Kan gewoon alle kanten op meid, zit nu zelf in mijn vierde miskaam. En ik weet bij een kloppend hartje is het nog maar 5 % kans dat het misgaat.

Dus meid hartje klopte en je bent zeven weken zwanger, kan dus echt nog goed komen. Zelfs dat je vooruit word gezet.
    Lekker genieten dus he.

7. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Ik ben nu heel emotioneel eronder. Ook omdat de gyn er erg weinig vertrouwen in had.

Pff heftig zeg de 4e miskraam... heel veel sterkte!

liefs xxx

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Raar hier feliciteerde ze mij toen het hartje klopt. Was een stevige hartslag en toch ging het mis. Het zegt echt niks. Maar hun doen natuurlijk voorzichtig alleen snap ik niet waarom negatief??
    Soms he grrr

9. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoihoi,

Vanmmorgen begonnen met bloeden.. nog geen stolsels gezien. Hoelang kan dat duren? Wel al af em toe flinke krampen gehad..
    Ik ben er heel relax onder.. lijkt wel een opluchting ofzo! !
    Ik wil er nu ook zsm van af zijn!!

liefs xxx

10. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ahhh nee meid wat erg. Vk al gebeld?

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat verdrietig dat het hartje zo traag klopte en je nu ook nog bloed verliest.
    Ik heb geen ervaring met een traag kloppend hartje, bij mij klopten de hartjes altijd perfect en dan nog ging het mis.
    Als het bloeden begint duurt het bij mij max. 3 dagen voor het klaar is. De laatste keer was het binnen 24 uur al klaar. Stolsels heb ik nooit echt gehad bij spontane miskramen.

Heel veel sterkte!

12. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Ja de gyn.. had weer een domme telefoniste.. vraagt ze aan mij waarom ik dan bbel na dat ik mijn verhaal had gedaan. .. ik zei ja ik moest naar de poli bellen als het bloeden zelf zou beginnen... oh zei ze..
    ik weet dua niet wat ik verder moet doen of wat me te wachten staat?

Liefs xxx

13. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Dankjewel nijntje!

Het is zo raar he.... ben je er zo lang mee bezig.. is het raak.. gaat het mis!
    Oohh ik verwacht allemaal stolsels? Vanmorgen bloedde ik zo erg dat het door mijn kleren heen was, en nu is het weer wat minder en heb ik al een paar uur geen krampen meer gehad. Vanmorgen was het helder rood. Ik zou willen dat het nu dan ook meteen klaar was. Volgende week donderdag hebben we zoiezo nog een echo staan. Die heeft die telefoniste laten staan en erbij gezet dat het al een miskraam is. Daarna gesprek met de gyn hoe we het verder gaan doen.
    hoop dat we meteen mogen/kunnen beginnen met spuiten!!
    Wat een ellende allemaal he! Pfff..
    Wat voor behandelingen heb jij gedaan nijntje? pff jij hebt ook al veel te veel miskramen gehad! Heftig!!

Liefs xxx

14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    moet je nu een week wachten? Schandalig zeg
    Sterkte hoor

15. unbelievablee

unbelievablee Actief lid

5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    Hoe snel zou ik nu anders een echo kunnen krijgen?? Dan ga ik morgen gewoon weer bellen! En als ik die domme telefoniste weer aan de lijn krijg zeg ik gewoon dat ik een ander wil :)
    In het zh is het altijd ongeregeld... ik haat wachten!!

Deel Deze Pagina