Meiden, ik wou even melden dat ik na bijna twee jaar weer zwanger ben. Hou de moed, het komt goed ooit. Wat mij heel goed hielp deze maand was onwijs positief zijn, deze ronde gaat het lukken etc
Gefeliciteerd! Het is je gegund! Lief dat er ook eens zo een berichtje staat! 😊 Geniet van je zwangerschap!
Dit had ik net nodig... Lief! Bedankt En van harte met je zwangerschap! Wat fijn dat het bij jullie gelukt is. Geniet ervan.
Hier ook bijna 2 jaar geduurd voordat we zwanger raakte, ik en man lief zijn beiden heel jong toen we begonnen 22 en 26 jaar. En uiteindelijk na allerlei onderzoeken waren we ineens spontaan zwanger. Dus hier ook een berichtje van mijn kant om jullie hoop te geven. Het is makkelijker gezegd als gedaan maar probeer te genieten en er niet teveel op te focussen! Liefs, Kim
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hier gaan we derde iui poging in dit geeft ons weer kracht en hoop om door te gaan.
Nou dames, waarschijnlijk miskraam nummer drie Aan de ene kant wel fijn dat het weer gelukt is. Maar waarom blijft het dan niet plakken... Wilde het jullie wel melden. We houden de moed dat het ooit goed komt. En voor jullie ook.
Wat jammer! Maar idd, het is wel gelukt om zwanger te worden dus het kan... Veel succes ermee! Hier rond 8 en ik weet dat het veel te vroeg is voor mij zorgen te maken maar toch doe je dat onbewust ...
Sterkte Hopefor2... Ik heb veel waardering voor je positieve instelling, bedankt dat je dat hebt gedeeld!