Hoi Hoi, Ik vroeg mij af hoe lang de zwangerschapskwaaltjes blijven na het krijgen van een miskraam. Ik heb het weekend van 30 januari een miskraam gehad. Sinds vrijdag is het vloeien gestopt.Maar nog steeds heb ik opgezette borsten,en vandaag ook ineens de ochtend erg misselijk. Hoelang blijven deze kwaaltjes nog? is zo confronterend en ik zou bijna gaan denken dat ik toch nog zwanger ben. En dat terwijl ik met een 6 weken echo echt te horen heb gekregen dat er niks meer zat, ook geen vruchtzakje. groetjes sannie
Ik heb de kwaaltjes meteen geskipt. Klinkt heel raar maar ik wist dat ik niet meer zwanger was dus heb er ook geen aandacht meer aan besteed. Wat ik me in jouw geval wel afvraag hè.. heb je wel een echo gehad om te zien of je baarmoeder schoon is? Sterkte meid!
Hoe bedoel je een echo om te kijken of alles schoon is? Ik heb vorige week een echo gehad om de miskraam definitief te bevestigen en de arts gaf aan dat het vruchtje en vruchtzakje er al af was en er alleen nog maar wat verdikt baarmoederslijmvlies zat. is dit erg??
Oh ik begreep je verkeerd denk ik. Bij mij was nl echt een vruchtje zonder hartaktie te zien terwijl de week er voor wel duidelijk hartaktie te zien was. En toen ik erg veel bloed verloor is er nogmaals een echo gemaakt en toen was er idd ook alleen nog baarmoederslijmvlies te zien zoals je dit bij een menstruatie ook hebt. Maar hoe hebben ze dan een mk bij jou vastgesteld? Want verdikt baarmoederslijmvlies kan toch ook wijzen op een zwangerschap maar dat je bijvoorbeeld minder ver bent dan je denkt? Zeker nu je zegt dat je nog kwaaltjes hebt. Heb je al een zwangerschapstest gedaan? Want die zou dan toch ook negatief moeten zien, of niet? Ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor...
De miskraam hebben ze vastgesteld aan de hand van het feit dat ze aan de baarmoeder zagen dat die wel van 6 weken was,maar vooral vanwege het feit dat ik enorm veel bloedde, echte stolsels ook. ik kan nu wel een test doen,maar waarschijnlijk geeft die gewoon nog positief aan, vanwege het hormoon wat nog in mijn lichaam zit. ik ga er vanuit dat ze me niet een miskraam aangepraat hebben, terwijl het niet zo zou zijn. het is en blijft klote. ben vandaag weer gaan werken na een week thuis,maar vanmiddag naar huis gegaan. werk ook nog eens in de kinderopvang, dus erg emotioneel allemaal.
hey Sannie, Ik weet wat je bedoelt, heb er nog twee testen tegen aan gegooid maar die waren negatief. Toen ik mijn nieuwe eisprong kreeg voelde ik het nog dus zeker twee weken en die krijg je niet als je zwanger bent natuurlijk Moet je zeggen dat mijn borsten nog steeds supergevoelig zijn maar ga hier maar niet te veel opletten bij mijn volgende nod... liefs
@ Sannie: oh dat is zeker emotioneel om in de kinderopvang te werken terwijl je zelf net een mk gehad hebt. Neem de tijd voor je zelf.. veel sterkte!