Hoi hoi, Ik heb gisteren getest, test was zo goed als negatief (soort schaduwlijntje, manlief zag t niet dus negatief) Vandaag een test gedaan en dat was al een groot verschil! Er stond een plusje!!! Maar meteen, na de test, met afvegen wat bloed. Het is donkerrood en zwarte slierten erdoor Toch maar een maandverbandje ingedaan en daar zit vrij weinig aan... maar goed bloed is bloed dus de stress slaat toe.. 's avonds een kruidvat test gedaan en daar ook een streepje op (nog geen knaltest) maar dus nog wel een streepje! Heb ook last van mn buik vooral als ik loop.... Iemand die dit herkent?? En me gerust kan stellen of is dit toch een vroege miskraam?? (Het is zoooo gewenst, de kans dat het ons zelf lukt is nihil vanwege het zaad... dus als het al raak is geweest is het al een wonder! En zijn al 1,5 jaar bezig...)
Hey, Mss best even bloed laten afnemen om te zien of het goed zit. Indien dit zou uitdraaien op een miskraam dan zal je nog wel een tijdje positieve zwangerschapstesten hebben hoor. Zolang er nog hcg in je bloed zit tekenen deze. Ik hoop voor jou dat het niet slecht uitdraait. liefs
Ik denk dat je testen snel lichter zullen worden mocht het nu al fout zijn gegaan hoor! Je zit pas in het begin en heb dus niet veel hcg aangemaakt. Zou gewoon nog af en toe een testje doen en kijken wat er gebeurd hoor!! Spannend allemaal sterkte.
het kan ook een innestelingsbloeding zijn, zolang je geen buikkrampen heb en het bloeden niet doorzet hoef je je geen zorgen te maken. een innestelings bloeding kan heel de dag duren maar het vloeien is dan zo nihil al kan dat ook wel eens per vrouw verschillen
Het bloedde houd niet op.. dus mijn verstand zegt nee het is niks.. maar in mn onderbewust zijn hoooop ik zo dat het wel goed zit! en reageerd mijn lichaam er ook best erg op, hormonen gieren al door mn lijf, vooral ten opzichte naar mijn hondjes (zijn mn kindjes) ineens heel erg schuldgevoel naar hun toe uit het niets, en ze hoeven maar te piepen of zielig te kijken en dan breekt me hart gewoon, kan er gewoon om huilen als ze zo doen! Terwijl ik daar nooit gevoelig voor was.. Wat ik ermee wil zeggen is dat het gewoon vervelend en erg verwarrend is! Weten dat ik gewoon ongesteld ben, maar het tegenovergestelde voelen.. hoop dat dat snel voorbij is!
Anders zou ik ff je HA morgen bellen en vragen om een testje en eventueel wat meer info .. Miss is dat voor je eigen gevoel ook wel beter ..
Ja zat daar zelf ook het hele weekend aan te denken, maar denk niet dat er veel veranderd, mn verstand weet al dat ik niet zwanger ben.. Pff weet het ook niet.. het valt gewoon even zwaar nu, en dan vooral het feit dat het ons wel gelukt is! terwijl die kans er niet zou zijn, zeg maar, maar dat het toch niet goed is gegaan.