Weet het bijna zeker, het is mis!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fredje78, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fredje78

Fredje78 Lid

2 mrt 2009
    7
    0
    0
    Executive
    Londen
    Hi Allemaal,

Zondag blij een berichtje geplaatst op ik ben zwanger en nu....
    Zat vanmiddag in een vergadering en opeens moest ik gewoon naar de WC om te kijken (broekloeren noemen ze dat geloof ik ;)) moest niet plassen niks, wilde gewoon kijken.
    Niks te zien,... toch met wc papiertje geveegd en ja hoor,... helder licht rood bloed...
    Dit is al de tweede keer en ik word hier zo verdrietig van!

Vk gebeld en die zegt dat het misschien innesteling kan zijn, maar als je die vruchtbaarheidscalculators moet geloven was die al op 20 feb,.. mijn laatste ongi was nl op 1 feb...

Dus ik heb de hoop alweer opgegeven, of is er toch nog hoop...? Tijd zal het leren. Ik vraag me alleen af hoeveel bloed je kan verliezen bij innesteling, hoe het eruit ziet en wanneer dat zou moeten ophouden?
    Misschien dat iemand hier iets op kan zeggen?

Het enige dat me geruststeld is dat mijn lichaam niet voor niks een MK veroorzaakt, er zal wel een reden voor geweest zijn.. Alleen nu weer opnieuw beginnen met alle onzekerheden,... Ik heb altijd gedacht dat het leuk was om te beginnen met proberen zwanger te worden... Maar het blijkt maar weer het is en blijft een wonder en is allemaal niet zo vanzelf sprekend!

Succes allemaal! Het is en blijft ROT!

Groetjes,

Fred

2. Maia

Maia Niet meer actief

sterkte.

3. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hai fred,
    ik heb helaas ook geen postitiefe afloop op helder bloed! Twee weken geleden heb ik tot ons verdriet ook een mk gehad.

Hopelijk is het bij jou de bloeding van het innestellen, maar zoals je zelf al zeg...Hmm! lijkt me dan idd wel wat aan de late kant. Ook is volgens mij deze bloeding niet echt een bloeding! maar eerder wat kleine druppeltjes en dus niet echt hele vegen.

Ik herken het gevoel van, ''zwanger proberen te raken, is helemaal niet leuk'' Jaa..wanneer je binnen notime in verwachting bent..dan wel ja!

Ook wij zijn hier weer begonnen met ovutesten, en verplicht vroeg naar bed! maar er zijn idd leukere dingen..

Heel veel sterkte, want dit is niet niks! neem er de tijd voor...Hopelijk heb jou ook een gezonde beeb in je armen.

Monique

Deel Deze Pagina